14 במאי, 2020

מיס טי

מותג חולצות הטי הלוהט DON'T TELL MAMA לא מפסיק להשתכלל וכיום מציע גם בגדי ילדים, ניחוחות לבית, מצעים ופריטי טקסטיל כיפים וגרפיים - שאומרים בדיוק את מה שכולם חושבים. מאמא, ככה אנחנו מתכוונים לפתוח את הקיץ

הוצאת לנו את המרמור מהפה. DON'T TELL MAMA (צילום: לירון ויסמן)

אם הגחתם החוצה השבוע, וודאי גיליתם כי בזמן שהעולם התבודד – השמש ניצלה את השקט בחופים כדי לעבוד על השיזוף שלה, ובלי שום מסכת הגנה. דהיינו חם בחוץ, מכה. ועל-אף שניסינו להתכחש, סירבנו לסדר חורף-קיץ בארון, והדחקנו את העובדה המדכאת שפיספסנו את העונה הכי נעימה בחוץ – נראה שאין ברירה. חייבים לעשות את המוב ולעבור לקצר. ואם כבר, לפחות שיהיה קצר, דקיק וקליל-עד-לא-מורגש, כמו חולצות הטי של DON'T TELL MAMA. נעים מאוד (מאוד):

משלא מצאה את הטי-שירט המושלמת עבורה, החליטה קלייר הירשברג – שלמדה תקשורת ופרסום – להתחיל לעצב בעצמה חולצות מבדים טובים, בגזרה מקורית ובחיתוך מחמיא, שמציעות אמירה ייחודית אבל במחיר שפוי; אותן מכרה מביתה בעיקר לחברים. במקביל, אחיה מאי הירשברג, שלמד מנהל עסקים, הציע לה לפתוח יחד משרד פרסום שמתמחה בתחומי לייפסטייל, ביוטי ואופנה, שמהר מאוד צמח והעניק קשת של שירותי שיווק לחברות גדולות. ב-2014, החליטו לעשות קצת מכל הקסם הזה גם לביתם, ולטפל בליין הבוטיקי של קלייר, אותו מיתגו מחדש, על-שם קבוצת הוואטסאפ הפרטית שלהם ושל האח השלישי במשפחה, טל (שהוקמה כששלושתם קבעו לעשות יחד קעקוע זהה של משולש – מבלי לגלות לאמם. אז שששש, כן?).

עם הזמן, הפך המשולש המשפחתי ללוגו מוכר וקבוע בארונות מפורסמים, נמכר בחנויות ברחבי הארץ, במיזמי פופ-אפ בניו יורק ובבוטיקים בכל מדינות בריטניה (שם עברה קלייר להתגורר). לצד דגם מנצח ורב-עונתי של חולצת "פטנט" לנשים בדיגום אחיד (המתאימה לטווח מידות רחב שפיתחו), עוצבה גרדרובה שלמה ומשלימה של טי-שירטס וטופים בשלל גזרות; שמלות; סווטשירטים; מכנסיים; דגמי גברים שנועדו לשיתוף עם החצי השני בבית (שרינג איז וורינג!); כובעים; תיקים; ואפילו מצעים; נרות ובישום בניחוח-הבית, המלווה את כל פריטי DTM. ממש לאחרונה הושקה קולקציית ילדים ותינוקות יפה וחצופה (בשת"פ עם רשת "סטורי"), וברוח התקופה – גם מסכות-פנים מבד פיקה נעים ומגונן.

הכל מיוצר פה בארץ בסדרות קטנות, עם תשומת לב לפרטים הקטנים והקפדה על איכויות הבדים: 100% כותנה-מוברשת נעימה מאין כמוה (משהו כמו בצק מרודד שהתחתן עם משי); או דווקא מבד המכיל פוליאסטר ומשתמר נהדר, אינו דוהה או מצהיב, לא מתחורר בכביסה או מפתח כדוריות, ולא מצריך גיהוץ (מהיום אמרו – מאסטר פוליאסטר!). אבל הכי טרייד מארק? כל פריט שלהם, נושא תמיד מסר גרפי מצחיק, מקורי ועם אטיטיוד אינדיבידואלי נכון לחיים, שקלייר ומאי שולפים, מחדשים ומחדדים בכל עונה (כולל כמה אמרות שפר קלאסיות שלעיתים מבליחות שוב לבקשת הקהל). זה יכול להיות הצהרות אהבה ורפרורים לגיבורי תרבות איקוניים; ביטויים שנועדו להרחיק אתכם (או דווקא לקרב ולהדליק); משחקי מילים, סלנג עדכני, הלכי רוח של איט גירלז, היפסטרים ורוקסטארז, ציטוטים מעולם הדייטינג, הרשתות החברתיות וכל מה שלא אומרים לאמא. או לאבא.

נותר רק לבחור גזרה, צבע ומשפט מייצג – ואתם הכי מוכנים לחזור לרחובות. ג'אסט דונט טל סבתא.

חולצות DON'T TELL MAMA – החל מ-110 ש"ח, קולקציה לילדים – החל מ-49 ש"ח
להשיג בחנות האונליין, באתר, ובבוטיקים נבחרים בארץ ובעולם. פייסבוק, אינסטגרם (ניתן להצטרף לרשימת המתנה ומכירה מוקדמת לדגמים שאזלו ואולי יחזרו)

האטיטיוד הכי נכון לעכשיו ובכלל. חולצות איכותיות ופריטים משלימים (צילומים: לירון ויסמן)

גם יפה, גם חצופה. קולקציית הילדים החדשה (צילומים: לירון ויסמן)

עד הפרט הקטן ביותר. רקמות, אקססוריז, מצעים ועוד (צילום ימין: סומי יאמגוצ'י; שמאל: מאיה דפנא)

הקיץ נעשה כבר הרבה יותר קול. DON'T TELL MAMA (צילומים: לירון ויסמן)

חולצות שרינג. מתוך הקולקציה הראשונה של המותג, יוניסקסי וסקסי (צילום ימין: גיגי בן ארצי; שמאל: קלייר הירשברג)

המוד הכי לוהט, מאז ומתמיד. העונות המוקדמות של DTM (צילום ימין: תום מרשק, שמאל: מאי הירשברג)

החולצה שאת רוצה. DON'T TELL MAMA (צילומים: לירון ויסמן)

ילדים, מי בא למסיבת טי? וואנזיז, בגדי גוף, חולצות ושמלות לבני 0-6 שנים (צילומים: לירון ויסמן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה