22 בפברואר, 2016

מילה של אבא, קולה של אמא

ספר ואלבום שחיברו והקדישו הורים לילדיהם, ידברו מיד ללב של הקטנטנים (וגם לזה שלכם). לא צריך פתק החלפה, תודה

מכל הר המתנות שקיבלה האמצעית שלנו ליום הולדתה בקיץ האחרון, שתי פנינים אמיתיות ושונות מהשאר, משמשות אותנו עד היום (כמעט כל יום!), ולא נזנחו שניה אחרי שנפתחו או מצאו את עצמן בגלגול הבא כזיכוי מקומט בארנק. נראה אתכם הולכים על זה גם, ומשאירים למישהו אחר לקנות את החול הקינטי:

#1

שיהיה בהצלחה, קיד. "כשאלה תהיה גדולה" - יוחי לוי

שיהיה בהצלחה, קיד. "כשאלה תהיה גדולה" – יוחי לוי


המתנה –
הספר "כשאלה תהיה גדולה" מאת יוחַי לוי (ערך: רמי שיר, 30 עמ', הוצאת אצבעוני בע"מ)
בשורה אחת – ספר ההעצמה הנשית הראשון שלהן (ושלכם גם)
ובקצת יותר – אבא מקסים בשם יוחַי, חיפש עבור בתו אלה ספר שלא ימגדר אותה להזדהות רק עם גיבורות בעלות עיסוק "נשי" מובהק (או שנסיכה זה קביל במשרד התמ"ת?), ושתוכל להכיר שלל מסלולים וחלומות גדולים לעתיד. כיוון שלא מצא כזה, החליט לחבר לה אחד בעצמו. כעבור שנה של עבודה, תחקיר ועריכה (כולל הערות מכל המבקרים בבית), נולד ספר אישי ומרגש, בו בכל עמוד אלה מדמיינת מה תוכל להיות כשתגדל – ממדענית, דרך צוללנית, לוחמת צדק, ועד ראשת ממשלה. לצד כל חלום, תמצאו דוגמאות לנשים שכבר צלחו את השביל עבורה, עם עובדות מעניינות שחשוב לדעת על אישיותן ופועלן. כשהכל מלווה באיורים מופלאים של אלית אבני שרון, הספר האנציקלופדי הזה הופך לממתק נדיר על המדף, מחכים ומעצים עבור נשים קטנות וחולמים מכל המינים והגילאים, כולל המקריאים (או שאתם כבר סגורים על מה עדה יונת חקרה שם?).
כמה ומאיפה – 60 ש"ח (דמי טיפול ומשלוח 15 ש"ח), מפה. או בהוצאת אצבעוני, טל': 03.6874267 שלוחה 1. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק.


#2

אכן פלא קטן. עטיפת האלבום

אכן פלא קטן. עטיפת האלבום


מה – האלבום "פלא"
של עלמה זהר (30 דק', הפקה: אסף איילון)
בשורה אחת – דיסק שתחרשו עליו בנסיעות, גם כשהילד לא במושב האחורי
ובקצת יותר – אחרי 3 אלבומי פולק-רוק מצליחים למבוגרים, הוציאה בקיץ האחרון עלמה זהר אלבום רביעי ויפהפה שיצרה עבור מאזינים צעירים (אבל לא רק), ובו אסופת שירים חכמים וסוחפים, שרק מוזיקת עולם כמו זו של עלמה יכולה. לפרויקט קראה "פלא" והקדישה אותו לבנה הבכור הלל (אל תפספסו את ההקדשה בתחתית חוברת המילים, שהופכת לפוסטר שאיירה שרה פלוט), וכולו מבוסס על שירים שאמא עלמה באמת שרה לו (זכית חבוב!). בין הטקסטים המקוריים מחכים לכם גם קאבר ל"אי שם בלב", ותרגום ל"ביוטיפול בוי" של ג'ון לנון (שתירגמה עם יעקב רוטבליט). בקיצור, מומלץ להשאיר את הדיסק במערכת של האוטו, גם אם הילד כבר מזמן בגן.
כמה ומאיפה – 49 ש"ח בחנויות הספרים והמוזיקה, או החל מ-30 ש"ח מ"באנד-קאמפ" להורדה דיגיטלית (ניתן לרכוש כל רצועה בנפרד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה