03 במרץ, 2020

מחפשים קירות

תמונות עץ צפות ויפות, על פי איורים מקוריים של עמית גררה גולן, המשלבות מלאכת-יד עם טכניקות חדשניות - הופכות כל חלל ריק לבית וכל קיר לשמח ומבדח. כך תרימו פורימון במסדרון

לא בדקנו משפטית, אבל נדמה לנו שזה לא חוקי להודיע פתאום שהמורה לקחה ברצינות את השורה "מדוע לא יחול פורים פעמיים בשבוע?", הכפילה ב-3 והמציאה שבוע תחפושות שלם (מי תופר לנו וואנזי טרופותי ליום "רעים ומפחידות"?). ואם זה לא מספיק – מתברר שהשנה הילדים מתבקשים לארגן משלוח מנות מיוחד ללא ממתקים, אלא כזה שיכיל רק ציורים, מכתבים ועבודות פורימיות לקישוט קירות כל ארגון-חברתי לבחירתם. ובכן, אם המשרד שלנו נחשב ארגון (לאנץ' עם רותה מכוח-אדם ששוקלת רומן עם יוס מהמחשוב, זה פעילות חברתית לא?), זה מה שאנחנו רוצים במשלוח בהול לחג הקרוב, תודה מראש חמודים:

הכירו את עמית גררה גולן, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי ב"שנקר", שהקימה לפני 3 שנים סטודיו לעיצוב הבית בשם YAYU, במטרה לשמח חללי מגורים ועבודה, לעצב קירות ולהוסיף אופי ואמירה לכל פרוזדור קירח. מה שהחל עם גופי תאורה יפהפיים שגילפה מגלילי עץ בצורות גיאומטריות משתנות וצבעוניות, המשיך בשנה האחרונה עם תמונות-עץ עדינות המציגות איורים מקוריים שפיתחה. כמי שניחנה בכשרון ציור עוד בצעירותה, מצאה עמית דרך לשלב בין תחומי התמחותה, כך שכל פריט מתכונן ומאויר תחילה במחשב במלאכת יד עמלנית; עובר אחר-כך למכונות חיתוך לייזר מיוחדות, המעניקות לדימויים שיצרה (השואבים השראה מהטבע המקיף את הסטודיו שבמושב נווה-דורון) חיוּת ממשית; שלבסוף הופכות אותם לתמונות תלת מימד בעלות עומק, צבע וטקסטורה, מעין פסלי-קיר.

ויש לה הכל מהכל: אם אתם בני מזל ועדיין מתגוררים בחדר ילדים – נסו לתפוס פריטים אחרונים מסדרת החיות המציצות רק ברמיזה למסגרת, או מהקו המטראולוגי (ברקים, הרים ופתיתי שלג); גיבורי על; גלידות ועוד. אבל עיקר הכיף פה מחכה דווקא לגדולים, שיכולים למשל להזמין משפחת דמויות מאוירות בהומור (ולנחש מי דומה למי); סט בוטני של חיתוכי עלים עשויי מתכת אשר עברו החלדה מבוקרת; רביעיית אופני-וינטג'; סילואטות נשיות או פרחים ארצישראליים גבוהים. בכל פעם שתחזרו לחנות תגלו שעמית לא מפסיקה לעדכן עם עוד רעיונות ופריטים שמפיחים רוח חדשה בחלל, כמו למשל סדרת צורות הנדסיות (עיגולים, משולשים, עיניים) שיצרה לאחרונה משכבות עץ המדמות אפקט ציפה מעל הקיר; או איורים שנצרבו בעדינות על עץ אלון ומוסיפים אווירה טרופית לכל סלון אורבני. וכולם מחברים מסורות עתיקות של גילוף ואמנות במלאכת יד מדוקדקת, עם חדשנות וטכניקות ייצור מודרניות. מי שרוצה, מוזמן אגב לשלב בין סדרות ודימויים ולהרכיב סיפור-קיר משלו, שלגמרי יוצא מהמסגרת.

לסיכום, אם בדיוק עברתם דירה השבוע (לפני 7 שנים) והקירות עדיין לא מחופשים לבית; אם כמונו, גם אתם בוהים במשרד בלוח השנה ההיתולי שהילדים הכינו לבוס; או אם חלילה הוגליתם לאחרונה לבידוד בממ"ד האפרורי – פנו לעזרת עמית, וגם אתם תגידו מיד: "יא!…יוּ!".

איורי עץ בחיתוך לייזר – החל מ-55 ש"ח (ניתן לבחור מבין צבעים ומידות קיימות)
להשיג בחנות YAYU, פרטים במייל: yyayu.design@gmail.com, פייסבוק, אינסטגרם

 

 

 

 

כל אחד וה-יאיו שלו. בואו להרכיב לכם סט YAYU

פריטים אחרונים לחדרי ילדים. בואו להרכיב לכם סט, YAYU

 

יש במה לבהות בזמן ישיבת תקציב. עיגולי עץ "צפים", YAYU Design

יש במה לבהות בזמן ישיבת תקציב. עיגולי עץ "צפים", YAYU Design

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה