17 ביולי, 2012

מוב לייק ג'אגר

כרית "ניענוע" מזכירה לנו לזוז קצת בזמן הבהייה במסך, ומשפרת פלאים את רפטואר הענטוזים שלנו

תודו שגם לכם יש ימים שהיתם משלמים למישהו שיכין לכם קפה, יביא את הפקס ועל הדרך יעשה בשבילכם פיפי. הכול, רק לא לקום מהכסא. אנחנו הכי אתכם. כבר שלוש שעות לא זזנו והישבן שלנו שוב קיבל מרקם מעניין של מושב ויניל לחוץ בין שתי ידיות. לא אידיאלי, אבל ככה זה. וזה לא טוב.

שמואל ישורון, אבי ה-Free Chair ומורה לפלדנקרייז, ישב וחשב איך עוד אפשר להרגיל אותנו לזוז קצת תוך כדי עבודה ושגרה שוחקת. רגע לפני שהוא מתייאש מאיתנו סופית, הצליח לפתח ולייצר כאן (בגליל התחתון) כרית מיוחדת בשם "ניענוע" העשויה שתי פלטות מעץ שבינהן ספוג גמיש וליבה כדורית. את הכרית מניחים על גבי מושב הכסא שלכם (בין אם הוא של מנהלים, פועלים, שרפרפים או בר), מתיישבים על מרכז הכרית, ובכל כמה דקות מניעים את הטוסיק והגב התחתון בתנועות שאקירה קלות. אחרי שתתרגלו, הגוף שלכם לא יאמין איזה רפטואר של ניענועים הוא יודע לעשות. שמואל מסביר שהכרית נועדה מצד אחד לעזור לנו למצוא את מרכז הגוף ולהרגיל אותנו לשבת ישר וממורכז ביחס לשלד שלנו, ומצד שני להזכיר לנו לצאת מהמרכז בכל כמה דקות, לזוז לצדדים ולאחור, לאפשר תנועתיות של הגוף ועל הדרך ללמוד אילו אפשרויות בריאות קיימות גם בישיבה ממושכת.

אחרי יומיים של עינטוזים (לוקח זמן להתרגל, תנו צ'אנס) הגב התחתון הודה לנו, הטוסיק הרגיש משוחרר גם בסוף היום, והאופציה להצטרף לערבי סלסה בנמל – מעולם לא נראתה אפשרית יותר.

כרית ניענוע – 299 ש"ח (קיימת בשני שילובים: ירוק-אפור, אפור-חרדל)
להשיג בחנות של שמואל ישורון. לפרטים נוספים – צפו בסרטוני המוצר, או היכנסו לעמוד הפייסבוק – "nianua- נועדנו לנוע" .

 

כרית מכוכב אחר. ניענוע (צילום: מיכאלה כפיר)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה