01 בפברואר, 2021

מה ששלכם – שלכם

על כל איפוק שהפגנתם, על כל חו"ל שדחיתם, על כל מאוויי-השופינג שהדחתקם (ולא, קניות במכולת של הביוקר לא נחשב) - מגיע לכם. בארגזים! בדיוק בגלל זה זימנו הנה סייל חורף, שהחל היום במרקט ולא יסתיים עד שכל אחד יגרוף לו פיצוי הולם. הורידו מסיכות וחסמים

לא מחכים לשום קבינט. סייל חורף לוהט – מהיום במרקט, פתוח 24/7

להוא שחיכה עד שהוריו בקיבוץ יתחסנו מנה שניה כדי לאפסן אצלם את הילדים ובדרך נתפס במחסום – מגיע.
להיא שדחתה את החתונה, צימצמה ל-20 אורחים, ויום לפני נכנסה לבידוד – מגיע.
לזה שירד בלי מסיכה רק לזרוק את הפח ונתקל בשכן שלו הפקח – מגיע.
וגם למי שהצליח לסחוב עד הלום בלי סיפור מור"ק (מורשת קורונה, כן?) מיוחד – תכל'ס מגיע.
וגם לכם. ולכן. ולנו. ולכולם – מגיע. הכי מגיע. מגיע פיצוי. מגיעה משאית עם מדליות ומחיאות כפיים במרפסת. מגיע חו"ל מפנק ברמת "בלינג אמפייר" (אנה, תאמצי אותנו!). מגיע 3 ארוחות מבושלות ביום למיטה. מגיע עיסוי ומני-פדי על גג מלון לצד הבריכה. מגיע בית נקי מפאזלים ומגנטים ודפי יצירה. מגיע שקט. פשוט יום אחד לעצמכם לבד. (פחחח, טוב כאן כבר הפרזנו). אבל עד שכל זה יקרה, אוהו, כמה שזה יקרה (אנחנו לא עוזבים את העולם הזה עם גבות לא מסודרות, שמעתם?!) – הנה הדבר הכי קרוב שאנחנו יכולים להציע כפרס ניחומים, שימו לב לבשורה:

סייל חורף במרקט – מהחיוניים, המוצדקים והמעמיקים שנראו פה – החל ממש היום, והוא גדול מאי פעם. בום. כזה שמגיע עד 70% הנחה לגבי כל דבר שהתאפקתם, הצטמצמתם, דחיתם או שמתם בעגלה בלי להשלים 3 ספרות בגב הכרטיס. עד כאן.

זה קורה עכשיו, וכמו במרקט – זה קורה בכל תחום ומדף שחיכינו למלא: מעילים כיפים ומחממים בעיצובים מקומיים, כלי קרמיקה בעבודת יד (בא לנו הכל, אוקי? תתבעו אותנו), עציצים שווים, עבודות מקרמה שאי אפשר לבחור רק אחת, שטיחים (מאסט זה מאסט), נעליים לכל המשפחה (זוכרים מה זה, כן? לא משפחה, הדבר שני), צעיפים יפים, תכשיטים נוצצים, מוצרי נייר שאנחנו באובסס, שמיכות ומצעים, ספרים חדשים, שדרוגים למטבח, אה! מה שמזכיר לנו – יש פה גם המון יין משובח (דברו איתנו במשטחים), מנות בריאות או דווקא מושחתות – הכל בחסות שוק האוכל שלנו; ועוד טריליון רעיונות למתנות מקוריות לכל מי שחוגג החודש קורונולדת (או סתם מציין ולנטיינז בעוד 13 ימים, אהמ אהמ). בקיצור – כל מה שנפש הומיה חושקת בו בלב פנימה. חוץ מחזרה לשגרה, זה תשאלו בקבינט.

קדימה, מה ששלכם – שלכם! או שלנו, נראה מי נועץ ראשון.

סייל חורף במרמלדה מרקט – החל מהיום מאות אלפי מוצרים בהנחות של עד 70% (בתוקף עד 6.2.21). הצצה לווישליסט שלנו מתוך הסייל, בתמונות שלפניכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה