23 ביוני, 2014

מה שטוב להם

שני מותגים ישראלים לילדים שהכרנו לא מזמן יישמחו את שני הצדדים – זה המלביש וזה המולבש. תיקו אחת-אחת

כל סבתא יודעת שתחום המתנות לילדים נחלק לשתי קטגוריות: דברים שאנחנו קונים בשבילם, ודברים שאנחנו קונים בשבילם שהם הכי בשבילנו (הלו, מי צריך אחר כך להעביר תמונות של הילד לביקורת דרקונים במשרד?). אז הבוקר אנחנו שמחים לתת חיזוק לכל קטגוריה, ולהוציא את כל הנוגעים בדבר מרוצים עד הג'ימבורי: 

#1 משהו בשבילם
הכירו את TOOGIEZ, חבורת בובות נעימות, מבד לייקרה רך ובהדפסים שמותר להכניס לפה (!), אבל הכי שוס – שנצמדות לחולצה. המותג שפותח על ידי שתי חברות ואמהות טובות – נועה כהן ונועה שחר – עלה על צורך רגשי של זאטוטינו להתחבר לחפץ נעים שלא ילך להם לאיבוד (או ירקב לנו על המדף), אלא ילווה אותם בכל מקום ויישאר הכי קרוב ללב שאפשר. כך נולד הרעיון לחבר בובה קטנה לחולצה בעזרת סקוץ' עמיד, שלא תיפול גם אחרי 300 סיבובים במגלשה. לחבורת טוגיז נבחרו בקפידה שורת דמויות מקוריות – פיות, גיבורי על או חיות – כל אחת עם שם, תכונות אופי והסיפור שלה, ואת כולן ניתן להצמיד לחולצות שנראות טוב עם וגם בלי הבובה, באחריות. ואפרופו אחריות, את המיזם ליוותה מהרגע הראשון פסיכולוגית קלינית שעזרה לנועות לחדד ולאפיין כל בובה, ולהבין איך הן עוזרות בין השאר להעניק תחושת בטחון ושייכות, להתגבר על שינויים, פרידות או מעברים (מתאים לנו!), או להביע קשת של רגשות – כעס, אומץ, עצמאות, אהבה ועוד. אבל הפלוס העיקרי, כך הן מצטטות את הלקוחות הדורשנים – "אמא, זה פשוט מגניב". את הצמדים תוכלו להרכיב בעזרת 8 דמויות לבחירה שנצמדות ל-2 סוגי חולצות טי מ-100% כותנה, ואם החולצה בכביסה או הבובה אבדה (לא רוצים לחשוב על זה אפילו!) תוכלו לקנות בנפרד דמות או חולצה נוספת ולהשלים את החסר. יאללה, מי מתחיל איתנו אוסף?

בובות וחולצות Toogiez (שרוול קצר, מידות 2-8 לבנים ולבנות) – סט חולצה ובובה – 79 ש"ח, בובה נוספת – 30 ש"ח, חולצה – 49 ש"ח (המחירים כוללים אריזת מתנה מושקעת וספרון המציג את כל משפחת הדמויות והסיפור של כל אחת מהן).
להשיג באתר www.toogiez.com, לפרטים נוספים – עמווד הפייסבוק, טל' לבירורים – 050.8885534 (נועה)

#2 ומשהו בשבילנו

מי היפסטר של אמא? Minimalist (צילום: דודי חסון)

ואחרי שדאגנו לצרכים הרגשיים של הדיירים בבית, אפשר להתפנות לצורך של אמא בלהשוויץ: Minimalist, הוא מותג אונליין חדש לבגדי ילדים בסגנון נקי ואורבני, עשויים מ- 100% כותנה מצרית סרוקה נעימה ורכה. שחר פשיגודה ותמי זוזות גנות, האמהות של "מינימליסט" דאגו לכל פריט בייסיק שחובה להחזיק בארון, לא משנה באיזה גיל: יש טי-שירט שחורה, יש מכנסי 7/8 עם סיומת סקיני והרבה מקום בישבן (כמו אלו שאנחנו לקחנו), יש בגדי גוף עם פסים מגניבים, והכול בדגמי יוניסקס על-זמניים, בקשת צבעים עדכנית ורחבה, ובמחירים שלא תרגישו אשמים כשהילד גדל אחרי לבישה אחת. כל הבדים איכותיים, נתפרים ללא תויות, ובתהליכי ייצור ידידותיים לסביבה תוך הקפדה על שימוש בחומרים מתכלים ואקולוגיים, וצבעים אנטי בקטריאליים. נשאר רק לעשות סלפי ולשלוח לבטי רוקאווי. גרבר, מצאנו לכם פנים חדשות!

בגדי בייסיק של Minimalist (גילאי 0-5) – ביגוד ראשוני לתינוק – 30-58 ש"ח; חולצות וגופיות – 36-46 ש"ח; שמלות וחצאיות – 50-85 ש"ח; מכנסיים – 36-46 ש"ח (משלוח חינם בדואר רשום).
להשיג באתר minimalist.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה