07 באפריל, 2016

מה נשתנה המאפינס הזה?

שירלי בנימיני אופה בביתה קינוחים, נשנושים ומאפים ללא גלוטן. לא צריך לחכות לפסח כדי לרדת על ערמת בורקיטס בריאים

עבור הרבה חברים שלנו, פסח אומר בעיקר: "שבועיים של ביזה בסוּפּר!". פשוט כי המון אנשים סביבנו לא יכולים לסבול גלוטן, או באופן כללי מתרחקים מקמח לבן כמו מישיבות הנהלה, ורק מחכים לחג הקרוב כדי לזלול בלי לחשוב פעמיים את כל המוצרים שיוצאים במהדורות כשרות מיוחדות וללא גרגר מסוכן אחד.

אבל רגע, מה קורה אם מתחשק להם נגיד לרדת על קופסת בורקיטס גם בשאר ימות השנה? או ליישר מחר בערב, סתם ככה בכיף שלהם עוגת תפוזים? בעיה. בדיוק בשבילם מצאנו את שירלי בנימיני, והגיע הזמן שגם אתם תכירו: אחרי שעבדה שנים במשרה ממשלתית בתנאים חלומיים, החליטה לנטוש לטובת החלום האמיתי – זה שמדבר אליה מהבטן – והקימה קונדיטוריה ביתית למאפים ומתוקים ללא גלוטן. כבר כשגילתה על עצמה בגיל 21 כי היא חולת צליאק, דאגה שירלי למצוא מצרכים וקמחים מיוחדים שיאפשרו גם לה ליהנות מפסטות, קישים, לחמניות ושאר הדברים שאנחנו זוללים בלי למצמץ. מרגע שהחליטה להקדיש את עצמה לתחום, הלכה ללמוד קורס קונדיטוריה ב"תדמור", והחלה ליישם בבית את החומר הנלמד, אבל בפרשנות שתאפשר גם לה ליהנות מכל הגודיז. בשנתים האחרונות ומהמטבח הביתי שלה היא מפיקה יצירות מיוחדות ומאוד טעימות שלא תמצאו על מדפי הללא-גלוטן הרגילים. והכל בריא, ללא חומרים משמרים, שומנים מוקשים או תוספים תעשייתיים, ושניתן אפילו להתאים לכם אישית (למשל ללא סוכר או ללא לקטוז).

לאורך כל השנה תוכלו להזמין ממנה (ולקבל במשלוח) למשל אלפחורס ריבת חלב מעולים, או מאפינס בננה-אגוזים, דובשניות, קיש בטטה או ברוקולי, עוגות גבינה, טארט תפוחים, קינוחי אצבעות שוקולד, בורקסים (!) ושלל כיבודים מתחלפים לימי הולדת ואירועים, כולל עוגות בצק סוכר בכל עיצוב שתבקשו. הכל נעשה כמובן בעבודת יד בסביבה נקייה מגלוטן, מחומרי גלם איכותיים שהיא בוחרת בקפידה (על קמח קוקוס כבר שמעתם?) ויגיע עד אליכם אפוי טרי ומוכן לאכילה. כי עם כל הכבוד למצה עם נוטלה (ויש כבוד) – השנה אנחנו לא מסתפקים בפחות מטארט שוקולד. תעבירו סלייס.

קונדיטוריה ומאפיה ללא גלוטן – מחירים לדוגמא: קיש / טארט אישי – 25 ש"ח, קופסת בורקס גבינה – 30 ש"ח, עוגת תפוזים פס – 27 ש"ח, טארט תפוחים עגול – 120 ש"ח
להשיג ב-Shirley Gluten Free Bakery (אזור משלוחים גמיש ברחבי הארץ, בהזמנות מראש), טל': 052.8374435 (שירלי)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה