13 בספטמבר, 2010

מה השתנה בי, מאיה

מאיה גל יכולה להוציא מהרהיט של סבתא שכבר כמעט זרקתם – פיס מעודכן, צבוע, מחודש ומשופץ - שלא תאמינו איך לא רבתם עליו קודם

אנחנו מכירים אחת שניצחה את האחים והבני-דודים בהתערבות משפחתית וזכתה בפרס נכסף: לגור במשך שנתיים בדירה השווה של סבא וסבתא בלי לחכות לאף צו ירושה. רק אחרי שעברה לגור בפנינה הנדל"נית – הבינה איך ניצחה בקלות את כולם: במרכז הדירה עמד שולחן הפסח המסורתי והעצום של המשפחה פלוס 12 הכסאות הנלווים שאיש לא העיז להזיז, לאוורר, להוציא, לשפץ או לשבת עליהם כבר 15 שנה.

 

לאחרונה נתקלנו באתר של מאיה גל, משפצת וצובעת רהיטים מוסמכת שוודאי היתה יכולה לעזור בעניין ולהוציא לכל בני הדודים את העיניים על הדרך. מאיה שלמדה עיצוב פנים ועיצוב מטבחים, החלה לפני שלוש שנים ובמקביל לעבודתה במשרד של אביה – לשפץ מסגרות עץ ולמכור אותן כלוחות שעם יפים. באחד מירידי היוצרים שהתקיימו במושב שלה, שדה ורבורג, פנו אליה לקוחות שנדלקו על לוחות השעם הממוסגרים והיפים וביקשו כי תשפץ ותצבע באותה טכניקה רהיטים נוספים. כך למעשה החל לתפוס תאוצה העסק העצמאי שמאיה מנהלת בשנים האחרונות בבית מלאכה קטן שבחצר ביתה במושב, תחת השם "Mayard" (חיבור בין "מאיה" ו-"החצר שלי").

כשהדיירים מהקומה שמתחתיה החליטו לעבור – הגשימה מאיה חלום נוסף – ואף פתחה סטודיו מקסים מתחת לבית (בתמונה), בו היא מוכרת כיום לצד מוצרים חדשים בעיצובה, גם אוסף רהיטים ישנים וחד פעמיים כמו כסאות, כורסאות, אדניות ממסטינגים ישנים, פרזולים, שידות, שולחנות ועוד פריטים ייחודיים – שהיא מוצאת ברחוב או קונה בשווקים ומחברים, מפרקת, מתקנת, מנקה, צובעת, מדביקה, מרפדת, משייפת ומחזירה לחיים.

 

נכנסת לעובי הקורה. הסטודיו של MAYARD

 

מעבר לקניית או הזמנת רהיטים חדשים אותם היא תתכנן, תעצב ותבנה עבורכם בעזרת נגר מוסמך, אפשר להגיע למאיה  גם עם כל רהיט שכבר כמעט וויתרתם עליו (או תמונה שלו במקרים רעועים במיוחד), החל מארון הבגדים שבעלת הבית השאירה לכם מאחור ועד למטבח שלם אך מיושן, ולקבל אותו חזרה תוך שבוע גג – כשהוא מחודש, מעודכן, נקי, צבוע, שמיש ויפהפה. מאיה משתמשת אגב בצבעים על בסיס מים, וכשמוסיפים לזה את רעיון השימוש החוזר ברהיטים ישנים – מקבלים פה אחלה אקו-רמונט.

 

ניחוש שלנו – עד פסח הקרוב – שלושה בני דודים ושני אחים לא ידברו ביניהם, אחרי שיראו את הלוק החדש של השולחן המשפחתי ההוא.

 

משפצת וצובעת רהיטים – המחירים בהתאם לעבודה המושקעת. טווח מחירים לדוגמא: תמונות ולוחות שעם ממוסגרים – 150-650 ש"ח, כסא משופץ – 450-550 ש"ח, שולחן סלוני – 1,200-1,800 ש"ח, פינת אוכל (שולחן + 4 כסאות מרופדים) – 4,500 ש"ח 
להשיג בתיאום מראש – "MAYARD", ההדרים 33, מושב שדה ורבורג (קרוב לכפר סבא), טל': 050-7214524 (מאיה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה