11 בפברואר, 2021

מה הסיפור שלכם

אלבומי-התמונות וספרי הזיכרון שתמי פורת כותבת, מעצבת, כורכת ומוציאה לאור, הם הדרך הכי יפה ומרגשת להנצחת הסיפור המשפחתי שלכם. בקרוב תהיו רב-מכר

אוצרת הזיכרונות. האלבומים של תמי פורת (כל הצילומים: tamiporath.co.il, זכרונות כרוכים – ספרי אמן)

אז מה הסיפור המשפחתי שלכם? סבא היה ממקימי אצ"ל? אמא ואבא הכירו עוד כילדים? סבתא הכינה ריבות למלך מרוקו? או שאולי כמונו, אתם פשוט דור ראשון לסגר שלישי, שהחליט לרגל יום המשפחה (שחל מחר! ובכל יום בשנה האחרונה) לנצל את הזמן האבוד ולכתוב סופסוף את ספר הממואר המשפחתי השלם, רגע לפני שנשכח מי בכלל מקורב אלינו (דוד בוצי, לגביך זה לא מאה אחוז). בכל מקרה וסיבה – הכירו את תמי פורת, אוצרת זיכרונות שאתם חייבים להכניס למשפחה.

תמי, בוגרת לימודי צילום ב"בצלאל", עבדה במשך 30 שנה כצלמת פרסומות ואירועי ענק בארץ ובחו"ל, בסיומם העניקה את התמונות הנבחרות מודפסות, הרבה לפני עידן הדיסק-און-קי והעננים. במהלך השנים, החלה להגיש אותן כבר מודבקות באלבומים שעיצבה באופן אישי ומושקע במיוחד (למשל, צילמה מחדש תמונות על רקעים יפים מנייר, באווירה חלוצית וטרום-פוטושופית). האלבומים המקוריים של תמי הפכו לשם דבר, והבקשות "תאלבמי לי גם!" החלו לזרום. בהמשך התמקצעה אצל אחד הכורכים הטובים בישראל, למדה את רזי המקצוע העמלני והייחודי הזה, וכיצד לעצב מגוון סגנונות, גדלים וסוגי אלבומים, עד שלבסוף הקימה הוצאת ספרים משלה. מאז, כבר 15 שנים, היא מוציאה יחד עם צוות גרפיקאים וביוגרפים, ספרי שושלות עבי כרס, ספרי-אמן ביוגרפיים או אלבומי תמונות וזיכרון מופלאים לכל מי שתבקשו להנציח, להפתיע ולרגש.

אתם רק צריכים להזמין את תמי והצוות מספיק זמן מראש, שיגיעו לערוך אתכם ראיונות אישיים, תחקירים, למצוא תמונות, תעודות ומסמכים שחשוב לסרוק ולתעד. כל אלו יעברו תהליך יסודי ורגיש של כתיבה, דיגיטציה, הפקה ועיצוב אישי, כשהתמונות מודבקות על גבי ניירות ללא חומצה שהיא מייבאת מאיטליה המבטיחים עמידות לאורך שנים, ומופרדים עם פרגמנט אמיתי מגרמניה, להגנה מיטבית על המסמכים. אותם תמי תכרוך לבסוף בעבודת יד בהתאם לפורמט ולכמות העותקים שתרצו ("תמי, 4!"). ובכל פעם כמובן, לא רק שהתוכן שונה וייחודי לכם, גם הכריכה והעיצוב משתנים מספר לספר ואין לעולם שניים זהים.

כעבור כמה חודשים, תקבלו חזרה את אלבום אילן היוחסין המיוחס שלכם; או דווקא ספר פרישה מסכם ומקיף לבוס אהוב; מחווה מרגשת ל-70 של אמא שדופדף השנה; או כל פרויקט שלאף אחד בבית אין יכולת וראש להתעסק איתו (בואו, "חוויותיי מסגר 3" לא יכתוב את עצמו). כך למשל כבר יצא לה לחבר ביוגרפיות וסיפורי חיים לאנשי ממשל ותרבות (כמו דניאלה להבי ושבתי טבת לאחר לכתם); ספרי שורשים ובת מצוות; יומני תינוק רכים; ספרי-מתכונים שחיפשו בית הוצאה אישי, ועוד. תמי מספרת, שיותר משהספרים משמשים כמתנת-עד למשפחה – ההליך התרפויטי עוזר להשלים ולהכיל את העבר, מחזק את הקשר בין המשתתפים ולפעמים גם מציף פיקנטריה חדשה שמעולם לא נחשפה (סבתא, שמרי משהו לכרך ב').

קדימה, כל עוד כולם בבית – זה הזמן לעשות סדר היסטורי, לתעד סיפורי-עבר, להוסיף לתוכן העניינים קצת תוכן ועניינים שאסור לשכוח, ולתת לתמי להוציא אתכם לאור. עד יום המשפחה הבא – אתם רב-מכר.

תמי פורת – עיצוב אלבומים, ספרי משפחה, אלבומי תמונות וגרפיקה ייחודית
להזמנות היכנסו לאתר, או בטל': 054.7254542 (תמי), פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם

 

 

 

מתנת עד לכל המשפחה. ספרי הזיכרון של תמי פורת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה