02 ביולי, 2017

מהמוצדקים שבסיילים

לא מספיק שמאה מעלות בצל, שהיתושים מקפיצים עלינו צ'ייסר ושהילדים בלי מסגרת כבר יומיים - אנחנו גם נדרשים לשלם מחיר מלא על דברים? נו וואי. סייל קיץ ממיס במרקט בא לעשות תיקון

הלו, מה הסיכוי שאתם פה איתנו ולא באוטו, מאחרים לקייטנת "מלטפים יתושים" / להצגה של "מיכל המזיעה" במוזיאון / למיון למחלקת כוויות מדוזה? ובכן, לכל מי שחש מהבוקר את צירי לידת יולי-אוגוסט (תקופה קסומה לכל הדעות) – הנה האפידורל שחיפשתם:

סייל "קיץ ממיס" פשה בחצות הלילה בכל מדפי המרקט, הוא כאן כדי לנחם, למרוח אלוורה מרגיעה ולחזק אותנו בכל הדרוש כדי לשרוד את העונה הקשה מכולן. זה יכול להיות 30% הנחה על בגדי ים לכל שחיין במשפחה; או דווקא על משקפי שמש וכובעים הורסים (מידדי, אתה עדיין גדל בהיקף ראש, הידעת?); אולי כפכפים תואמים במבצע אחד לאבא – אחד לסבא? או מגבות חוף עגולות יפהפיות (אתם לא רוצים להיות היחידים במציצים שאין להם). זה אומר גם הנחות על סדנאות לילדים, על ערכות יצירה לפליידייט בבית (או במטוס!), על אינסוף שדרוגים למרפסת ולגינה, והמון שמלות אווריריות וסניקרס שיכניסו אתכם מיד לאווירת כרתים. הכל במחירים שהשילו מעליהם את כל השכבות ומקדמי ההגנה – והפכו ללוהטים במיוחד.
 
הנה למטה כמה דגימות מהמועדפים שלנו, שרק חיכו לקפוץ ראש לבריכת ההנחות, כדי שנעביר אותם לסל קניות. יאללה, שבו מתחת למזגן (הלא מטפטף) במשרד וצללו עם הסייל עד לעמוקים. נתראה בקרקעית!

סייל קיץ ממיס במרמלדה מרקט – עד 70% הנחה על אלפי מוצרים לקיץ ובכלל (עד סוף מוצ"ש, 8.7.17)

 

 

יש אור בקצה יולי-אוגוסט. מתוך סייל קיץ ממיס במרקט

יש אור בקצה יולי-אוגוסט. מתוך סייל קיץ ממיס במרקט: מנורות ארטיק של צ'יקיטס

 

 

 

 

עכשיו בטוח יאשרו לנו ויזה למלדיביים. מתוך סייל קיץ ממיס

עכשיו בטוח יאשרו לנו ויזה למלדיביים. מתוך סייל קיץ ממיס: כיסוי דרכון של EMILI

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה