09 באפריל, 2006

מדי א'

המעמד מחייב, ואסור לנו לפשל פה: מצאנו חולצת פסח לבנה חגיגית ויפה אחת לבנים בחבורה, ואחת לבנות. נו אמא, עבר אותך?

ברוכים הבאים לשבוע הגדול של הסידורים. כל שנה אנחנו נשבעים מחדש, עוד בחנוכה, שהשנה לא נעשה מפסח ביג דיל, וכל שנה אנחנו נופלים בפח. ארבעה ימים לפני הפסח מתחיל המרוץ הקדחתני אחר המתנות. זה מתחיל במשהו קטן לאמא ואבא ונגמר בכל מי שאי פעם יצא לנו לשתות איתו קפה.

אבל התיק הכי גדול זה תלבושת ליל הסדר. הדרישה הלא רשמית, מצד המעורבים בדבר, היא להופיע עם משהו אקסטרימלי חגיגי וכמובן, חדש מהניילונים. ולא שאנחנו מתלוננים, משהו חדש זה תמיד נחמד, הבעיה היא שהוא צריך למצוא חן גם בעיני הבוסית הגדולה – אמא. ככה זה, וזה ממש לא הרגע הנכון להתחיל למרוד.

לבנים הבאנו קלאסיקה – חולצת טריקו עם צווארון (גזרת פולו) של חברת GSUS, הנמכרת עכשיו במשביר בהנחה גדולה. הגזרה הוותיקה לעולם תזכיר לנו את הסטייל המצוחצח של הטניסאים, ואין שום סיבה שלא תרגישו, לפחות לערב אחד, אלופי ווימבלדון או לפחות אלופי העולם בליל סדר.

לבנות יש לנו חולצה סופר אלגנטית מצד אחד אבל גם נוחה וזרוקה מצד שני. שכולם יהיו מרוצים. שרה בראון עיצבה קרדיגן לבן מקושט בצעיף ארוך, מעט שקוף ועם המון נוכחות. צריך להתאים לו גופייה אבל זו לא אמורה להיות בעיה גדולה. כל גופייה קטנה בצבע רגוע תתאים כאן בול.

קחו את זה באיזי, ארבעה ימים וזה מאחורינו.

קרדיגן לבן לנשים – 200 ש"ח, חולצה לגברים – 243 ש"ח
SARAH BRAUN, דיזנגוף 162, תל אביב, טל': 03.5299902; המשביר לצרכן, מח' מעצבים, דיזנגוף סנטר, תל אביב, טל': 03.5285136

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה