12 באפריל, 2006

מדינה בדרך

עד שתגיעו לארוחת ליל הסדר - ייתכן שהמרק יתקרר, אבל לפחות הדרך לשם תהיה חמה והרמונית. לא עניין של מה בכך

אנחנו לא אומרים שארוחת ליל הסדר חייבת להיות מלחיצה. בטח יש משפחות שעבורן הערב הזה הוא כמו טיול בפארק, אנחנו פשוט לא מכירים אותן. ואם יש דבר שהוא עוד יותר ביזארי מהארוחה עצמה, זה הנסיעה הקודמת לה. אותו איחוד חד שנתי של המשפחה הגרעינית, ברכב שאף פעם אינו גדול מספיק, עם ההפצרה הנצחית של ההורים לחגור גם מאחור, ההפצרה הנצחית של הילדים להגביר את הרדיו, ובכלל, כל אווירת ה"אנחנו בטוחים שפעם היה לנו על מה לדבר, אנחנו רק לא זוכרים על מה זה היה".

הדרך הכי טובה להתמודד עם הנסיעה הבעייתית, היא מוזיקה. והדיסק שהכי משקשק לנו את תנוכי האזניים בחודש האחרון הוא "The Life Pursuit", אלבומה החדש והנפלא של הלהקה הסקוטית האהובה – "בל אנד סבסטיאן".

Belle and Sabastian הוקמה בגלזגו לפני בדיוק עשור, כפרויקט גמר של סטודנט בשם סטיוארט מורדוך, שהחליט להקליט אלבום בו כל כלי הנגינה האפשריים יקבלו את אותה החשיבות (כהתמרמרות על ההגמוניה של הגיטרה-בס-תופים). עשר שנים ושבעה אלבומים אחרי, ניתן לומר שמשימתו של מורדוך הוכתרה בהצלחה רבה.

האלבום החדש הוא עוד ממתק אקלקטי לאוזניים, שיהפוך כל נסיעת בלהות, בדרך פקוקה ובמהירות של 10 קמ"ש, למסע חלומות. סמכו עלינו, ערכנו נסיעת ביקורת לחתונה של בת דודה מדרגה שניה. היה תותים.

סעו בזהירות וחג באמת שמח.

האלבום The Life Pursuit של בל וסבסטיאן – 89.90 ש"ח (לטעימה מתוך שיר הנושא – לחצו כאן)
להשיג בחנויות המוסיקה ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה