26 ביוני, 2016

מאחורי המסכה

המסכות המהפנטות של אוהד אלימלך הן פיס שלא אכפת לנו אם תפתיעו ותקנו לנו לקיר שמעל הספה. אנחנו מחכים פה עם מברגה, טייק יור טיים

בוקר טוב וברוכים הבאים לשבוע האחרון של יוני. או-או. אם אתם במקרה לא קבורים כרגע בין הררי ארגזים לקראת מעבר דירה בסוף החודש (מאמי, איפה ההתחלה של הסלוטייפ?! עשיתי כבר 4 סיבובים!) – אתם כנראה מכירים זוג / סטודנט / משפחה באמצע רמונט שדווקא כן. מה שאומר, גל מתנות חנוכת בית והשקות דירה ללא מזגן לפניכם. האמת? לא נורא. כי אחרי שראינו את הדבר המטריף הבא – יש מצב שגם אנחנו מפנים איזה חדר ומעניקים לאוהד אלימלך את הבמה הראויה.

אוהד, הוא אמן רב תכליתי, וגם במאי, עורך, צלם, אנימטור, מעצב, מרצה ורנסנס-מן מקסים שסיים לפני 14 שנים לימודי עיצוב במחלקה לתקשורת חזותית בויצ"ו חיפה, ומאז לא מפסיק ליצור ולעבוד במגוון אמצעי מדיה ועולמות השראה שונים ומסחררים. אבל אם היינו צריכים לבחור רק דבר אחד לו נקדיש את הקיר שמעל הספה – אנחנו הולכים על אחת מהמסכות האפריקאיות המהפנטות והענקיות שלו.

בחורף האחרון, לאחר מחאת יוצאי אתיופיה, הוזמן אוהד להציג עבודה לתערוכה אקטואלית בנושא תחת השם "כן, לא, שחור, לבן". לכבודה עיצב במחשב מסכות מסורתיות שעברו מעין השתלטות מערבית, ניכוס של תרבות אחת לשניה. את האיורים במחשב, הפשיט אז לחלקים קטנים, ובחיתוך לייזר בעץ ובפרספקס – יצר אותם בתלת-מימד, הרכיב חזרה ועיצב מסכות אפריקאיות בהירות או כהות שיפה לזווג יחד או לתת להן להפנט לחוד. לאחר שנמכרו בתערוכה, והודות לביקוש שנוצר, עובד בימים אלו אוהד על מסכות נוספות בפורמטים קטנים או רחבים יותר. אם קשה לכם להתאפק – לכו על אלו שנשארו מהסדרה המקורית הראשונה, והזמינו הקיץ את כולם אליכם לתערוכה "כן, לא, מזגן, פיצוחים".

מסכות פסל של אוהד אלימלך – 1,600 ש"ח למסכה (ניתן לקנות כזוג או בודד. תלת מימדי, עשוי עץ ופרספקס, גודל כל מסכה – 107 ס"מ על 50 ס"מ)
להשיג בחנות האמן Junkyard 7 (כל עבודה ממוספרת וחתומה), או בסטודיו בתל אביב בתיאום מראש, טל': 052.8618243

מתחת לעור. אוהד אלימלך

מתחת לעור. אוהד אלימלך

 

 

נכנס ללב. אוהד אלימלך

נכנס ללב. אוהד אלימלך

 

 

עולם השראה קסום. אוהד אלימלך

עולם השראה קסום. אוהד אלימלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה