08 בנובמבר, 2015

לשבור את המעגל

חולצות, תיקים וסינרים יפהפיים שמעצבות נשים שיצאו ממעגל הזנות. כך תתמכו ותעזרו

כבר המון זמן שלא הדבקנו איזה סטיקר זועם על האוטו, והיום יש לנו צורך לתקן.

חולצות מגניבות, תיקי בד קולים וסינרים יפים ממש שנתקלנו בהם בשבוע שעבר, עליהם רשום בגדול I'M NOT FOR SALE, קראו לנו לקחת אותם ולצעוק יחד את המסר החשוב הזה, שניסחה עמותת "הופכות את היוצרות", הפועלת להכשרה, תעסוקה, פרנסה והעצמה של נשים היוצאות ממעגל הזנות.

כבר ארבע שנים שעשרות נשים מגיעות למרכז העמותה בתל אביב (ולאחרונה גם בחיפה), עוברות הכשרה מקצועית, מקבלות טיפול אישי וקבוצתי, לומדות לתפור ולעצב, ויכולות להתפרנס בכבוד ממשהו חדש שיצרו בעצמן, כזה שישאיר אותן מחוץ למעגל הממלכד והאלים אותו עזבו במאמץ ואומץ רב.

בסטודיו של העמותה (שניתן לשכפל לכל עיר בעולם), המשמש גם כמרכז לשיקום תעסוקתי, מלווים מעצבים ואנשי המקצוע גם את מי שרוצה לקבל הדרכה טכנית, ציוד וחומרים כדי ליצור מוצר מקורי אישי משלהן, או פריט מקולקציית I'M NOT FOR SALE. ואגב, גם אתם מוזמנים להיעזר בחממה שנוצרה פה לשירותי פיתוח מוצרים, עיצוב, תיקון ותפירה, כדי לתמוך ולקיים סביבת עבודה הוגנת, שיוויונית ושפויה. בשנה האחרונה, נודדים המוצרים לחנויות, ירידי אופנה ואפילו החלו להסתובב בין מספרות שונות ברחבי הארץ בעזרת "הסטנד הנודד" (רעיון ולוקיישן בינגו). זהו, נשאר לכם רק לרכוש, ללבוש ולצעוק את זה הלאה.

פרויקט I'M NOT FOR SALE – מחירים (כולל משלוח, קיים במגוון צבעים): חולצות, סינרים – 85 ש"ח, תיקים – 50 ש"ח.
להשיג באתר העמותה; או בחנות "החצר הנשית בנמל", האנגר 1, נמל יפו; "אחותי ואני", המייסדים 25, פרדס חנה-כרכור; ירידי אופנה ועיצוב ומספרות נבחרות ברחבי הארץ (החל משבוע הבא – מספרת "שאפה", עמיעד 14, שוק הפשפשים, יפו). להזמנת עבודות תפירה או כמויות גדולות, פנו במייל studio@yotsrot.org; טל' לתרומות ושת"פים 054.4949832; פרטים נוספים בפייסבוק.

 

לצעוק את זה הלאה, בכל צבע. חולצות "אני לא למכירה"

לצעוק את זה הלאה, בכל צבע. חולצות "אני לא למכירה" (צילום קרן מור: מיכאל טופיול)

 

לצאת מהמעגל ביחד. פריטי עמותת "הופכות את היוצרות"

לצאת מהמעגל ביחד. פריטי עמותת "הופכות את היוצרות" (צילום קרן מור: מיכאל טופיול)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה