31 בדצמבר, 2020

לרקוד עם דמעות בעיניים

מרמלדה מעניקה לשנה המיותרת בהיסטוריה סיכומים מיותרים בחזרה, ומגישה לכם במתנה פלייליסט חגיגי לסילבסטר, עם כל השירים שבכל זאת הצליחו להרים לנו את הראש מאחורי המסכה. שימו ברקע והצטרפו אלינו בחצות לספירה לאחור, בשאגות: 2020, אנחנו איתך סיימנו!

3, 2, 1… וולקאם 21! פלייליסט חגיגי עם כל מה שרומם אותנו השנה – ממש כאן, תגבירו

בחירות רביעיות, סגר שלישי, בידוד שני, גננת משלימה אחת מאומתת. שעתיים ועשרים בטלפון לתפוס תור לחיסון רק כדי לגלות שזה לא מכסה את המוטציה, ואם זה לא מספיק מזעזע – יובל שמלא ובת זוגו עמית נפרדו. 2020, רצית סיכום שנה כמו כולן? הנה קיבלת (וגם זה יותר ממה שמגיע לך). שמעי ליידי, הצלחת להנמיך את הציפיות לכזה שפל, שמכאן אפשר באמת רק לעלות. מספיק שב-2021 נחזור לקחת את הטייקאווי שלנו מתוך הדליקסטן ולא מעבר לשולחנות הפוכים, מחסומים ודוקרני-יונים – וכבר נרגיש כמו עצמנו שוב.

אז כדי לעזור למורל הלאומי להתרומם מעט מעל הבור לפתחו הגענו – סיערנו מוחות, פתחנו אזניים, חזרנו אחורה בשזאם ואיגדנו לכם את מצעד השירים שהוציאו בשנה החולפת יוצרים מכאן ומשם, וכנגד כל הסיכויים – הצליחו להרים לנו הראש למעלה. אלו שבזמן שאנחנו היינו עסוקים בלהתלונן ולחפש דילים על ג'ריקן אלכוג'ל – המשיכו להבעיר את סצנת היצירה, לא נתנו לתרבות המוזיקה להיעלם, עזרו לדמיין איך עוד נצרח יחד בפארקים ובמסיבות, שגרמו לחייך מאחורי המסכה, שאיתם הרגשנו שעוד יש לנו סיכוי להינצל ושהחיים הקודמים שהיו לנו אולי לא יחזרו אחד לאחד – אבל היי, כל עוד יש לנו הערב גוורצ-כלשהוא במקרר, יוזר משותף עם ההורים בנטפליקס (אמא, סיימי כבר עם גמביט) ורמקולים פתוחים על המוזיקה שלא תגווע לעולם – נשארנו נורמליים.

הגבירו ווליום, פתחו את הדלת לכיוון השכנים (גברת מירציך, שימי על עצמך חלוק פאייטים ובואי למסדרון!) והאזינו לסט השירים החגיגי והמרים שרקחנו לכם במתנה, בברכת "שהדבר היחיד שתידבקו ממנו השנה יהיה הפזמון של אלה לי!", אמן. אגב, מומלץ מאוד להגיע עד הסוף לשיר האחרון והמתוק מכולם, המוקדש לשנה היפה בעולם, זו שתחל הלילה (טוב, לא חוכמה להיצמד לחברה שתוציא אותך הכי טוב).

רק אל תשכחו להצטרף אלינו בחצות הלילה לספירה לאחור, בשאגות: "3, 2, 1….2020 – אנחנו איתך סיימנו!!"

מצעד השירים שהרימו לנו את הראש-השנה – דרך ספוטיפיי (מומלץ) או דרך יוטיוב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה