28 בדצמבר, 2014

פינטרסט פונץ'

דף שימושי שמצאנו בפינטרסט, מסגיר אינסוף מתכונים לקוקטיילים מרהיבים, מרעננים ואפשריים לסילבסטר, שתמיד רצינו לערבב (אבל שקשקנו מפחד). סורי קערת פונץ', השנה את לא מוזמנת

אוי ואבוי לנו. בעוד 3 ימים מגיעים אלינו 4 זוגות, ששכחנו לגמרי שהתנדבנו לארח ברגע של שכרות בסילבסטר הקודם (נוט טו סלף: פעם אחרונה שאנחנו נופלים עם התירוש הזה). אם אתם במצב דומה, וחושבים להגיש מתוך ייאוש שפריץ של ויטמינצ'יק פטל וסודה – הנה גלגל הצלה ששווה לשמור במועדפים.

בחיפוש מהיר בפינטרסט (לוח לשיתוף התמונות הכי יפות ומעוררות השראה בתבל, כן?), הצלחנו למצוא לא סתם צילומים מוציאי עיניים של משקאות מסוגננים שבחיים לא נדע להכין, אלא אשכרה לינקים שימושיים למתכונים, שמסבירים כיצד להקפיץ ולערבב את הקוקטיילים הכי מרגשים שראינו. יש למשל מישהי שהעלתה קוקטייל ובראשו צף ראש עוגיפלצת כחול; יש מישהו שהכין דובדבנים אלכוהוליים עטופים בעוגת גבינה; יש שובב אחד שנעץ בלוח משקה על בסיס נוטלה (אנחנו על זה חביבי); יש מרגריטות קפואות על בסיס קורונה, ועוד טריליון רעיונות יצירתיים, ככל שיהיה לכם כוח לגלול למטה. בין לבין, משולבים גם שערים לרשימות מרוכזות בסגנון "10 משקאות מתחת ל-150 קלוריות", "25 קוקטיילים של בנות", "17 מתכונים על בסיס 3 מרכיבים בלבד", או "23 דרכים לשתות וויסקי". ויש גם כמה חכמים שצירפו הצעות שאפשר להגיש ליד (רגע, מיקס אפרופו ודובונים לא הולך?); ואפילו מאכלים משכרים (זה לא חגיגה בלי קרטיב מביילי'ס או אבטיח מ-XL קפוא). בקיצור, יש מה לשתות בבית הזה.

רגע לפני שאתם הולכים על קפה ומאפה משמים – תנו צ'אנס לברמן הפנימי שבכם לקבל את 2015 בכוסות גבוהות ("יעקב, תביא שרפרף! לא מגיעה לקערת פונץ'"), ונברו איתנו עוד ועוד בעמוד הכי מרענן ברשת. לחיים!

מקבץ מתכוני קוקטיילים חגיגיים – דרך פינטרסט (לחיצה על תמונה תביא לפתיחה. לחיצה נוספת עליה – תעביר אתכם לקריאת המתכון. יש להירשם לאתר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה