04 במרץ, 2019

לראות את העור

הסבונים הטבעיים והטבעוניים של Tree Of Life, לוקחים את הטוב ביותר שיש לאמא אדמה להציע - ומרימים את העור שלכם לשיאי נעימות חדשים. קדימה נקבוביות, מה תשתו?

טוב חורף, עד שלא כל ישראל מתייבשת – מהמצח ועד הזרתות – אתה לא מרפה, כן? אז תשמע אדוני, אנחנו לא נותנים לזה יותר יד (או רגל סדוקה). אלא הולכים להטביע את הנקבוביות הצמאות שלנו בערמת הסבונים הטבעיים והטבעוניים של דניאלה קציקס, הבחורה שהצילה לחצי מהמשרד שלנו את ה(ל)חיים.
 
כמו כל הדברים הטובים גם דניאלה המקסימה הגיעה לתחום במקרה: לפני מספר שנים, כשהחלה לכתוב ספר (נשאר רק פרק סיום ואחרית דבר!) בו אחד מגיבוריה עוסק בריפוי, ערכה דניאלה החרוצה תחקיר עבור הדמות וקראה ככל שיכלה על צמחי מרפא וסגולותיהם. במקביל, כיוון שתמיד אהבה ליצור במו ידיה, עברה להתעניין כיצד סבונים נולדים. תוסיפו את העובדה שטיילה עם משפחתה שנתיים בדרום-אמריקה, חוויה שהשרישה בה אהבה לטבע, צמחים ונופים מרחיבי נפש – ותקבלו תודעה של חוקרת-רוקחת.
 
אחרי ניסויים ביתיים, יצרה מהדורה ראשונה של סבונים משמנים אתריים, שאזלה מיד והולידה מותג חדש בשם המחייב – Tree Of Life. מאז כבר 5 שנים שהיא מייצרת מוצרי טיפוח מעולים בעבודת יד בטמפרטורה נמוכה, ששומרת על תכונות חומרי הגלם הטבעוניים והמקומיים שהיא מאתרת, וללא מיליגרם מלאכותי. כל סבון מתחיל מציור הגוונים והנושא שהעניק לו השראה. בהמשך היא כותבת מתכון, מחשבת כמויות, צבעים וריחות; רוקחת ופורסת למחרת לקוביות יפהפיות בניחוחות מקוריים וארצישראליים, כגון "מכתש רמון", "יער חורפי" או "מי קילף פה אשכולית?!". כולם מונחים אז בצד להתגבש ולהתייצב, וכעבור 3 שבועות מוכנים להעניק טיפול מסור לאפידרמיס שלכם – מניקוי עדין (לכו על סבון קסטיל מ-100% שמן זית),  דרך ספיגת לכלוך (סבון פחם פעיל שחור-מוזהב) ועד ריפוי וחיטוי אנטיבקטריאלי (סבון "גלילי" עם זעתר, מרווה וחימר ירוק, הכי מנטרל ריחות של "פירקתי לוקוס בצהריים" או "הרגע סיימתי ספונג'ת אקונומיקה").
 
יש גם שמפו מוצק, סבון גילוח, נרות ארומתיים, מלחי אמבטיה או הכי להיט – קוביות שעוות סויה (לשימוש במבער שמנים) שפותחות בצורה מבוקרת את הניחוח בהן לאווירת שיא בחלל. בקיצור – ספויילר אלרט! ככה הספר שלה מסתיים: הגיבור מנצח את החורף הרשע בעזרת עור מושלם, גמיש ונעים, בכוחות לחוּת-העל – כמו שרק עץ החיים יכול להעניק. הכי סוף.

מוצרי טיפוח טבעוניים של Tree Of Life – החל מ-24 ש"ח לסבון (או 20 ש"ח במארז)

להשיג בחנות האונליין, פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם (האתר הרשמי בבניה)

 

 

 

 

 

 

 

מאמי, תדליק ת'דוד ותוציא ת'מבער. סבון ורדים; וקוביות שעוות סויה בניחוח פרדסים

מאמי, תדליק ת'דוד ותוציא ת'מבער. סבון ורדים; וקוביות שעוות סויה בניחוח פרדסים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה