03 במאי, 2018

לפי חוש הקצב

בכל כמה דקות יוצאת מהטאבון הצהוב של קצביית הבוטיק Meat Point בהרצליה, פיתת עראייס אסלית לוהטת ובה קבב העשוי מנתחי הבשר המפורסמים של משפחת דבאח מרמת הגולן. קרניבורים, יש לכם מיטינג פוינט חדש

תגידו, גם אצלכם בחבורה מתחרים תמיד ראש בראש מי ימיר את מי – הטבעונים את הקרניבורים, או להפך? ובכן, השוס הבא נותן לאחרונים נקודת יתרון יחסי, שקשה להשוות: העראייס של קצביית הבוטיק Meat Point החדשה בהרצליה. תתחילו לגלגל את השם והפיתה על הלשון.

המנה הלוהטת הזאת – פיתה קריספית מבחוץ, עסיסית וארומתית מבפנים, עם קציצת בקר, תבלינים, מעט צנוברים ושומן כבש – יוצאת בכל כמה דקות היישר מטאבון ענק צהוב ויפה, הממוקם בלב בוצ'ריה מגניבה שהקימו בינואר האחרון 3 שותפים: נתחיל עם אכרם דבאח, יליד דיר אל-אסעד ודור שלישי למגדלי בקר מפורסמים, שלמד משפטים בחו"ל, חזר ארצה לעסק המשפחתי ואף הקים רשת חנויות בשר מצליחה.

אחד מלקוחותיו הקבועים, שהפך גם לחבר קרוב, הוא ראובן בר – בן למשפחת חקלאים ומגדלי פרות ועגלים ממושב ביצרון, שכבר שנים קונה את נתחי הפרימיום שלו רק אצל הדבאחים בצפון, עד שנוצר בין המשפחות קשר חברי (ומנגלי) חם. אחרי קריירה מפוארת במוסד, פלוס גלגול כסמנכ"ל בחברת הייטק גדולה, חשב ראובן על סטארט-אפ חדש: לפתוח עם אכרם מעדניית בשר במרכז הארץ שתהיה זמינה גם אונליין. אל השותפות גייסו מיד את הגיס של ראובן – תמיר אניב, חובב בשר אנין טעם ובעל חוש לאיתור הנתחים הטובים ביותר בארץ ובחו"ל; שעומד לסיים קריירה ארוכה כקברניט ומדריך באל-על – וקפץ מיד על האוכף הלוהט.

כל הבשרים וחומרי הגלם המעולים באיכות אולטרה-גבוהה שתמצאו אצלם (השופרא דשפונדרה!), מגיעים מהעדרים ברמת הגולן והגליל, היישר אל המקררים הגדולים שבחנות כדי לעבור יישון מקצועי לפי הטעם וההתאמה לכל תבשיל שחלמתם. כך ש-7 ימים בשבוע תוכלו להגיע הנה, להצמיד את האף לוויטרינה המרשימה והעצומה ולבחור את הביס הבא שכל האורחים ידברו ויריירו עליו (ובהמשך אפילו לקבל משלוח עד הברביקיו שלכם, ישירות מהאתר שאוטוטו עולה לאוויר). מאוסובקו דרך טיבון, פקנייה שפיץ צאך או שייטל, נתחי טלה, עוף, נקניקיות ועוד – הכל כאן ללא חומרים משמרים, וכולם שמים את הט' בטרי. יש גם קיר מרשים להשלמת רטבים, תבלינים, יינות, מוצרים לגריל ובקיצור – כל מה שאנשי פליאו מפנטזים עליו בלילות.

אבל הכי סוגר את הנקודה? להגיע לפה בשבת לבחור מה תבשלו בעוד רגע, לזלול בינתיים עראייס אסלי ולהבין את כל הפוינט.

Meat Point – בית הבשר דבאח – מנת עראייס – 25 ש"ח (עם חמוצים ורטבים)
אבא אבן 3, הרצליה (כניסה מצומת הסירה), טל': 09.7440909, בקרוב יעלה אתר אונליין למשלוחים לכל גוש דן. שעות פתיחה: ראשון – 9:00-18:00, שני-חמישי 9:00-19:00, שישי 8:00-17:00, שבת 10:00-17:00

 

 

הענק הצהוב. הטאבון האיקוני של Meat Point (צילום: שי גיל)

הענק הצהוב. הטאבון האיקוני של Meat Point (צילום: שי גיל)

 

בואו נשלים. קיר מוצרים משלימים ומרשימים ב-Meat Point (צילום: שי גיל)

מבצע גרילה. קיר מוצרים משלימים לגריל, Meat Point (צילום: שי גיל)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה