11 באוגוסט, 2016

לסנדל את היחפנים

לחצופים שקפצו מידה באמצע העונה: קחו מקבץ סנדלי ילדים שחיכו לכם במיוחד (ועושים לנו חשק להיות שוב בצעד ראשון). אוי למי שיאבד אותם בג'ימבורי

מה אמור לעשות הורה חרוץ, שהשקיע והצטייד בכל הנדרש לקיץ עבור הזאטוטים בתחילת העונה, מדוחה-יתושים טבעי ועד אספקה שוטפת של חמשושים בפריזר, כשלפתע – שניה לפני הנסיעה לכרתים – מחליט הילד לקפוץ מידה-שתיים בסנדלים? מצד אחד – חייבים לסנדל מחדש, אין ברירה. מצד שני – לא תאמינו כמה ברירות יפות יש עדיין על המדפים, ועוד במחירי "נשאר לי אחרון ב-9 אמריקאי!".
 
מתחילים פה עם מותג מהממוס של סנדלימוס יווניים אמיתיים לגלדיאטורים קטנים, פלוס הקו המקורי והיפהפה של סנדלי פלמינגו התל אביביים, וממשיכים מיד לאתר לעוד דגמי קיץ שחיכו במיוחד למקרה שהבהונות פתאום יצאו להם מכל החורים (פדיחוס):

#1 המותג – Greek Sandals (בתמונה למעלה)
הטיפוס – אלילה-יווניה אורבנית, בכל גיל
הסנדל – כשהכירו על יאכטה קטנה במהלך הפלגה ליוון, הבינו פתאום סנדרה קדוש הדנית (שעבדה בתחום עיצוב בתי עסק ומבעלי הבר "סנדרה ומילר" עם ליאור מילר), וסלומה פקיאל הפריזאית (שלמדה עיצוב ב-HIT ומבעלות גלריית "דיזיין-ספייס" עם אמי שחר), שיש להן הרבה מן המשותף, ובעיקר – כמויות של טעם טוב (חכו שתראו אותן בלייב). אחרי ששבו מהאי היווני עם סנדלי עור מהממים לעצמן ולילדים, שמכינים שם בעבודת יד מ-100% עור טבעי וסופר-איכותי, הוצפו שתיהן בבקשות מחברות "תשיגי לי גם!". צעד אחרי צעד, החליטו לפתוח בחודש שעבר נציגות לדבר היפה הזה גם בתל אביב, עם 10 דגמי נשים מהממים ו-10 10 דגמי יוניסקס לאלילים ואלות יווניות קטנות, תחת הלייבל Greek Sandals. וכולם יפים, בצבעים עדכניים לעונה ולוק ששומר על קלאסה בניחוח מיתולוגי, נוחים ללבישה מהירה ובעבודת גימור איכותית, כך שיחזיקו לכם עוד שנים קדימה ורק ישתבחו עם הזמן. יאסו קטנצ'יק!
כמה ומאיפה – לילדים (מידות 23-34) – החל מ-225 ש"ח (לנשים, מידות 36-41 – החל מ-260 ש"ח). מבצע: 10% הנחה לקוראי מרמלדה! ציינו בעת ההזמנה. לרכישה – צרו קשר דרך האתר. פרטים נוספים – באתר, באינסטגרם ובפייסבוק.

 

#2
המותגFlamingo Kids
הטיפוס – מיני-פאשניסטות ואלופי פארקור-גינות

22 בכל צבע, תודה. סנדלי FLAMINGO Kids לקיץ 2016

22 בכל צבע, תודה. סנדלי FLAMINGO Kids לקיץ 2016 (צילום: גלעד בר שלו)

הסנדל – מעבר לבגדים בטעם הכי פיין ובסגנון בועט, של מותג ובוטיק הילדים השיקי שהקים יונתן מייזלר לפני שנה בבזל סקוור בתל אביב – Flamingo Kids, הושקו העונה גם 3 דגמי סנדלים מעולים לאלו המתרוצצים בינינו במידות 23 עד 35. אם אתם בטווח – תזכו להתלבט בין דגם "לב" היוניסקסי והאופנתי המציע רצועות נוחות לאורך ורוחב כף הרגל ואחיזה נעימה סביב הקרסול; לבין "ליאו" המנומרים לבובות פראיות קטנות; לבין סנדלי "מייקל ספלאש" בעלי סוליית גומי אלסטית ורצועות סקוצ'יות ספורטיביות מגניבות, שמזמינים קפיצה לכל מזרקה בעיר בלי חשש. ועוד לא אמרנו מילה על מגוון הצבעים המדויק והמשמח מאוד (יש בצהוב!). בקיצור, בחירות זה לא לחלשים.
כמה ומאיפה – החל מ-99 ש"ח, בחנות המותג Flamingo Kids

 


#3
המותג – Old Soles
הטיפוס – "אני הכי יפה כשנוח לי"

התנ"כיים הראשונים שלי. Old Soles

התנ"כיים הראשונים שלי. Old Soles

הסנדל – אוי לא. מה נעשה עם המותג האוסטרלי המתוק הזה לנעלי טרום הליכה וצעדים ראשונים ושניים, שהיינו מתים למתוח עד למידה שלנו. ועכשיו כשנתקלנו בדגם "דיגר-טאן" לבנים, בצבעי חום מדויקים, עם סוליית גומי חיצונית ושכבה אורתופדית פנימית ונעימה, גב אלסטי, שקל לסגור בתיק-תק ולצאת לטראק קטן בגינה – בכלל החיים הפכו להיות בלתי נסבלים. דרושים לנו כאלו גם במידה של אבא!
כמה ומאיפה – עכשיו ב-129 ש"ח, מחנות היבואן Sugar & More

 

 

#4 
המותג – Little Blue Lamb
הטיפוס – שה קטן, אבל הכי לא תמים

מהההה-המים. Little Blue Lamb

מהההה-המים. Little Blue Lamb

הסנדל – דגם אחרי דגם מצליח המותג הוותיק והאיכותי הזה, Little Blue Lamb להוכיח שגם שלא מתפשרים על נוחות, עדיין אפשר להוביל מבחינת עיצוב. ולראיה: סנדלי הרצועות הנ"ל, שמגיעים בכחול או חום, עם סוגרי סקוץ' ומעור רך ונעים לכף רגל עדינה, ונראים נפלא גם אחרי 700 נפילות בגינה, בים ועל הספה של סבתא. מהההה-מם!
כמה ומאיפה – עכשיו ב-149 ש"ח, בחנות bebeloush

 


#5
המותג – SEE KAI RUN
הטיפוס – "רוצה לרוץ מהר, לרוץ מהר, לפני שייגמר…"

לקנות אחד לכל שנה. סנדלי SEE KAI RUN

לקנות אחד לכל שנה. סנדלי SEE KAI RUN

הסנדל – על האמא החכמה מסיאטל שלא מצאה עבור בנה קאי נעליים מספיק בריאות אבל גם מלאות סטייל, והחליטה לעצב כאלו בעצמה ב-2004 – דובר רבות גם פה וגם בכל מקום. אבל עונה אחר עונה, מתברר לנו שוב כמה היינו שמחים אם הילד היה מתחיל ללכת קצת יותר מוקדם כדי שנספיק לנעוץ לנו כמה שיותר דגמים, כמו אלו של קאי. ויש סיבה שדגמי הדגל המנצחים חזרו למדפים גם השנה. אם טרם נכנסתם לקטע – התחילו מדגם "שונה" צהוב ויוניסקסי, או "אלנה" לגברות קטנות שזקוקות לשבשבת צמודה, או "ראיין" לטפסני-מגלשה זריזים. בינגו!
כמה ומאיפה – החל מ-189 ש"ח (לדגמים קודמים), בבוטיק טנטן

 


#6
שם המותג – Mini Melissa
הטיפוס – יודעת לזהות להיטי מדרכות מגיל אפס

בחיים לא היינו כאלו פאשן. Mini Melissa

בחיים לא היינו כאלו פאשן. Mini Melissa

הסנדל – אנחנו לא באמת צריכים להרחיב לכם, למה המותג הברזילאי נטוף הסטייל "מליסה" שדוגל בגומי טבעי, נעים ומדיף ריח מסטיק מעולה גם בחליצה המיליון של הסנדל – חייב להיכנס אליכם לאוסף, נכון? ובכן, אם עדיין לא הספקתם ללקט בתחילת העונה, טעימה מקולקציית מיני-מליסה לילדים שעוצבו עם תוספות קיציות כמו אננס, פיה לניפוח מצופים או קרטיב שנמרח על הבהונות, הגיע הזמן. ויפה צעד אחד קודם. ולמי שרוצה מליסה כמו של אמא, שתלך על דגם FLOX הנקי והשיקי, עם רצועות רוחב ואורך, שהוקטן במיוחד לילדות. בחיים לא היינו כאלו פאשן, באף גיל.
כמה ומאיפה – עכשיו מ-175 ש"ח, בבוטיק לנשים, גברים ולילדים – Precious

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה