22 ביולי, 2015

למעלה

שלושה מורים מיומנים בלוליינות מחכים להעביר לכם שיעורים וחוגים על מתקן טרפז אמיתי בפארק יקום. יקום מי שלא בא לעוף על זה עכשיו

"הלו, סליחה שזה בדקה התשעים, אבל אולי נשארו לכם מקומות בקייטנת "מאסטר שפים צעירים"? רגע, ומה לגבי "סמי והכבאים נופשים"? תבדקי אולי מישהו ביטל במחזור השני של "אנקונדות וליהנות"? תחזרי אלינו? תודה!".

ואחרי שדאגתם לשקט נפשי בגזרת הקייטנות, למה שלא תרשמו גם את עצמכם לאיזו קייטנה הקיץ? ולא סתם – לשיעורים ב"הטרפז המעופף העברי". כן, כן. קראתם נכון. 3 חברים בעלי יוזמה ומעוף (תרתי משמע), פתחו לאחרונה חוג מדהים וכיפי בטירוף על מתקן טרפז אמיתי שבנה להם בפארק יקום איש קרקס מדרום אמריקה עימו יצרו קשר, וכעת רק מחכה להעיף אתכם גבוה גבוה. כל אחד, בלי שום מיומנות או ניסיון קודם בלוליינות יכול להתחיל ללמוד בכל גיל איך להתנדנד, לעזוב ולתפוס את היד של המתנדנד מולו. תוך כדי מותר כמובן ליפול (אפילו רצוי!) על רשת בטחון ענקית שתתפוס אתכם (ויש גם כבל אבטחה קשור לכל תלמיד, דונט וורי סבתא). על הדרך תתחילו לשפר גמישות, יציבה, כוח ובטחון עצמי, תעבדו על חגורת הכתפיים, הבטן, הגב וכל הגוף בעצם, כמעט בלי שתשימו לב. זומבה? אל תחכי לנו.

בשיעור (בן שעתיים) תתנסו בתפקיד הכי כיפי בטרפז – "הפלאייר" (המעופף) כשאחד המורים שמולכם יהיו "הקאטצ'רים": ספי מויאל, שלמד את המיומנות הטרפזית באילת ועבד בברזיל; טל גוטשטדט, יליד קנדה שלמד טרפז בארה"ב; וענבל רזניק – שגדלה בחוגי קרקס מגיל צעיר. שלושתם יחד יכולים גם להגיע לאירוע הבא שלכם לעשות תרגילי שוויץ, או להרים את המסיבה הכי מגניבה לבר מצווה, או סתם לאמן אתכם אחד על אחד, עד שתתקבלו לסירק דה סוליי. עופו על זה.

"הטרפז המעופף העברי" – החל מ-100 ש"ח לשיעור ניסיון (או כרטיסיה בסך 100-130 ש"ח לשיעור).
פארק יקום, רביעי 19:30-21:30, שישי 12:00-14:00 (ובקרוב בראשון אחה״צ, לילדים ונוער). להרשמה לשיעורים פרטיים, קבוצתיים, אירועים והופעות – נא לתאם בטל': 052.5453562 (ספי) או 054.3032277 (ענבל). סרטון הדגמה כאן. עוד פרטים – באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה