22 באוקטובר, 2017

ללכת על בטוח

שטיחי השעם של סטודיו "בלוט" הם קודם כל יפים שהאינסטגרם שלכם יתעלף, אבל בעיקר אקולוגיים וידידותיים-פלוס לסביבה, מקצה לקצה. קדימה אריחים קפואים, תתכסו

בתור חובבי סתיו מושבעים (שחררו כבר אנשי קיץ, אין שמש לים, חלאס!), ובשניה שבקצה טווח התחזית מראים חצי ענן – אנחנו אף פעם לא יודעים מאיפה להתחיל קודם: לנעוץ קרדיגן-משרד חדש? לחפש מתכון מקורי למרק בטטה? אולי משהו מתחום הדקסמולים השתנה? בקיצור, חדוות התחדשות מורגשת בכל מחלקה. ובכן השנה, הוחלט להתחיל מהבסיס (אבל ממש), הודות להמצאה הכי גאונית שראינו מאז שמלת-כירבולית:

ROOGA, שטיח שעם אולטרה-אקולוגי וירוק, שכל כולו פיתוח כחול-לבני של שתי חברות מבריקות ומוכשרות – מוריה ארמן, אדריכלית בוגרת "בצלאל"; ותחיה ויטמן, שלמדה עיצוב מוצר ב"הדסה". במהלך חופשת לידה משותפת לפני כ-3 שנים, הרגישו החברות הוותיקות כי הגיע הזמן שיעשו משהו יחד, והקיפו עיגול סביב תחום העיצוב לבית ולילדים. מוריה, בעלת תעודת אדריכלות ירוקה, המליצה להתפקס על מוצרי אקו-שיק, שיהיו גם חתיכיים וגם ידידותיים-פלוס לסביבה. כך נולד מוצר ראשון לסטודיו שהקימו, BALOOT, והוא מנורת "הילילה" לילדים, המפיצה אור רך שנעים להירדם לידו. לאחרונה, לאחר פיתוח ארוך, הצטרף לסטודיו מוצר מקורי נוסף ו-100% טבעי, עליו כאמור רצינו לעמוד היום (עם עדיפות לאתמול): שטיחים, מרבדים ואריחים משכבת שעם דקה, עליה הודפסו בדיו על בסיס מים (לא רעיל) דוגמאות משגעות שעוצבו בעבודת יד. מעל ההדפסים הותז בעדינות ציפוי לכה טבעי ואוטם מלכלוך, חומר מגן גאוני השומר על השטיח מפני למשל ספיגת טיפות ויטמינצ'יק וספיחת שליכטות דניאלה תות. כך שתוכלו לנקות הכל בעזרת כל מגבון בשלוף שיש לכם. אבל זו עדיין לא כל החוכמה: הודות לעובי המינימלי של השעם, חומר בר-קיימא ביי דה וואי (המתקלף מעצי השעם המתחדשים כל הזמן) השטיח עמיד גם מפני שברים וסדקים. ובנוסף, בתחתיתו תמצאו שכבת גומי טבעית שהודבקה לשטיח ללא שימוש בחומרים כימיים, אלא רק בעזרת חום (המשחרר את הדבק הטבעי שבשעם), ומצד שני נצמדת בבטחה לרצפה למניעת תזוזה של השטיח. בשורה התחתונה ? כן, הן חשבו על הכל. וכן, התוצאה פשוט יפהפה.

עכשיו נשאר רק לבחור: מרבדים קטנים לחדרי מגורים ולמטבח? שטיח ענק לסלון? אולי משטח פעילות עגול לילדים? רגע, יש גם סט אריחים משושים ומאוירים שאפשר להצמיד זה לזה מכל כיוון, להרכיב "קלאס" ביתי ולקפץ בלי חשש לחליקות. בקיצור, הברירה הטבעית. בקרוב ייכנסו מוצרים ירוקים חדשים לסטודיו "בלוט" המקסים, ועד אז – לכו על זה (עם או בלי גרביים) ותנו לטבע להיכנס לכם בין הבהונות.

שטיחי "רוּגה" של סטודיו "בלוט" – החל מ-300 ש"ח (למרבד קטן) ועד 995 ש"ח (לשטיח גדול)
להשיג בחנות אונליין, וגם באתר הרשמי. ניתן להזמין שטיחים בגודל ובהדפס בהתאמה אישית. לפרטים נוספים – פייסבוק, אינסטגרם.

 

 

שעם, בוא, אתה הרבה יותר מ"ידידותי לסביבה". שטיחי ROOGA by Baloot

שעם, בוא, אתה הרבה יותר מ"ידידותי לסביבה". שטיחי ROOGA by Baloot

 

 

גאוני בכל חדר. שטיחי ROOGA by Baloot

גאוני בכל חדר. שטיחי ROOGA by Baloot

 

 

"איך לא חשבו על זה קודם", גרסת סטודיו בלוט. מרבדי רוּגה

"איך לא חשבו על זה קודם", גרסת סטודיו בלוט. הציצו בכל מרבדי רוּגה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה