26 בדצמבר, 2012

לכשכש בכלב

3 עניינים להולכי על-ארבע: רסן מעוצב מיפן, אפליקציית גינות לשחרור כלבים ופוטר גזעי במיוחד. האו דו יו דו?

אנחנו מעריצים אנשים שמצליחים לשים בצד את כל הסערות שיש להם בחיים (הבית, המשפחה, הבחירות, סוף שנת מס, רק תבחרו), ולהסתכל גם למטה, בגובה העיניים של מי שהולכים על ארבע כל היום (ולא רק בסופו). שלושה עניינים מעניינים שאספנו לאחרונה מכוונים במיוחד לרקסי שלכם וגורמים לנו לתהות האם הביטוי "חיי כלב" עוד תופס:

1. מותג יפני לאקססוריז לבעלי חיים בשם OPPO, המציע פטנטים כמו כדור חכם לאיסוף שערות או קונכיית-מיטה לחתולים, עיצב לאחרונה רסן לכלבים בצורת מקור של ברווז (מי חיפש הסוואה לעונת הציד?). במבט ראשון מתחשק להפטיר "היפנים המשוגעים האלה", אבל אז גילינו שהרסן עשוי מסיליקון גמיש, מה שמשאיר גם טווח פעולה נוח לאיוורור והוצאת הלשון (בניגוד לרסן רגיל), אך גם מגן ומונע מהכלב לחטט בפחים, לנשוך חברים או לפצוע את עצמו. יש לנו בינגו, בינגו.

2. ואם כבר יצאתם לסיבוב דאווין, כדאי להצטייד באפליקציה החינמית הבאה: Let the dog out, ששוחררה ממש לפני שבועיים משולחן המפתחים (אודי לומינץ, אריה דור ועידן פרושיצקי) וממפה את העיר שלכם לפי גינות כלבים בהן מותר להם להתרוצץ חופשי ללא רצועה. בלחיצה על כפתור "שחרר את הכלב" תופיע מיד רשימת הגינות החוקיות, מהקרובה ביותר למיקומכם ועד הרחוקה. בינתיים תמצאו שם את כל הפינות והגומחות בתל אביב, ובעוד שבוע תעלה גרסה מורחבת ובה כלולות גם פ"ת, קרית אונו ורמת גן. בהמשך יתווספו ערים נוספות בארץ, תמונות מתוך הגינות ועוד פלוסים שיהפכו את העניין לרשת חברתית אקסקלוסיבית לבעלי כלבים (פייסדוג, אם תרצו), או למי שסתם מחפש לגלות מרחבים ירוקים חדשים בעיר.

3. לפינאלה, ולקראת הסופ"ש הקריר הבא, כלבים קטנים ורועדים במיוחד (אנחנו הכי מבינים אותך, חומי) יישמחו להתחמם בפוטר קפוצ'ון עבה ומשעשע שמצאנו בחנות "פט-פינוק" (ויש שם אפילו סוודר, מעיל גשם מדליק ובגדי מעצבים), שיוציא אותם הכי היפסטרים בשכונה. חופשי דוגי סטייל.

#1 רסן כלבים בצורת מקור ברווז של OPPO מיפן (קיים ב-3 צבעים ו-3 מידות) – החל מ-43 דולר, להשיג באתר השולח לכל העולם (או החל מ-20 דולר לכתובת ביפן).

#2 אפליקציית גנים לשחרור כלבים – ללא תשלום, Let The dog out (להורדה מאפסטור, בינתיים רק לבעלי אייפון).

#3 פוטר קפוצ'ון לכלבים – 42-54 ש"ח (תלוי במידה), להשיג בחנות "פט-פינוק" (בשבוע הבא יתווספו גם בגדי הוט-קוטור לכלבים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה