24 באפריל, 2012

לכל קרניבור ועם הארץ

שירות משלוחים עד הבית של נתחי בשר כמעט מוכנים - מאפשר לנו לסחוט מקסימום מחמאות במינימום מאמץ. יום העצמאות זה כאן

חג העצמאות שיחול בחמישי הקרוב, מזכיר לנו (בפעם ה-64) את מה שאנחנו כבר יודעים משבת לשבת: אין לנו מושג קלוש איך עושים על האש. זהו, אמרנו את זה. לא נולדנו עם נפנף ביד אחת וחוש למירנוד ביד שנייה. אין לנו קָצַב פרטי ופרוטקציות עם האנשים שמאחורי הויטרינה במעדנייה, ועוד לא פיתחנו טיימינג נכון לרגע שבו ה-וול הופך לדאן. בדיוק בשביל אנשים כמונו המציאו באטליז "פרה-פרה" את השירות החדש – "לעצלנים במיוחד". הקשיבו לזה:

האטליז והמעדנייה החמודה ששוכנות בצומת כנות, הוקמו לפני שלוש שנים על ידי אלעד זלמנוביץ', ארגנטינאי שגדל במושב ניר צבי על טהרת אהבת הבשר. יחד עם אשתו יעל, מייעץ אלעד במקצוענות של קרניבור אמיתי איזה מתכון מתאים לאיזה נתח ומה הכי כדאי לקנות מתוך מגוון עצום של בשרים, היוצאים הישר מהמפעל העצמאי של המשפחה (שעומד בתקנים המחמירים ביותר). כל הבשרים מתוצרת מקומית, מטופלים במקום (כולל פירוק, יישון, תיבול ואריזה) ומוצעים למשלוח נוח עד הבית בפריסה מרשימה ביותר, מאזור הערבה ועד נתניה, לפי ימים קבועים (קריית-גתים, נא להכין את המקרר בימי שני, מזכרת בתיה – אתם ברביעי). ואם זה לא מספיק מפנק בשבילכם, הרי שהמחלקה "לעצלנים במיוחד" (הקרויה על שמנו כאמור) מציעה מנות טעימות, מתובלות וכבר כמעט-מוכנות, כך שנשאר רק להניח אותן בתנור או על הגריל – ולעשות רוח על כל החבר'ה בפארק. על קצה המזלג, נפרט כי יש למשל שווארמה ברוטב בוטנים וקארי (69 ש"ח); צלעוף מקסיקני (21 ש"ח); שפיץ שייטל בקונפי תאנים ויין אדום (99 ש"ח); רוסטביף סינטה מתובל (139 ש"ח) ועוד.

אנחנו ניסינו פסטרמה הודו בפפריקה ודבש (65 ש"ח), שביקשה להסתגר בתנור ב-160 מעלות לשעה, ותו לאו. ובאמת לאחר 60 דקות, הגשנו לשולחן נתח עסיסי, ג'וסי וטעים (לא נגענו), שלא רק סחט שריקות מכל יושבי הבית והמרפסת, אלא אף הקנה לנו זכות נדירה: להביא השנה רק מפיות ל"על האש" ולנוח. יום העצמאות מעולם לא דיבר אלינו כל כך. 

שירות משלוחי מנות בשר כמעט-מוכנות עד הבית – כל המוצרים מבשר נטו ללא עיבוד, ללא חומרים משמרים ותוספות, ומגיעים ארוזים במשלוח לפי ימים קבועים לכל אזור – מנתניה ועד הערבה.
לבירורים, הזמנות, התייעצות, טיפים ומתכונים – "פרה-פרה" (ניתן להזמין משלוח אונליין), הירוק 6, א.ת כנות, או בטל': 1700-500-170. ראשון-חמישי – 09:00-18:00, שישי – 08:30-14:00

משלוח שכולו טוב. "פרה פרה" מגיעים עד אלייך הביתה (צילום: בן יוסטר)

 

 

 

 

תראו מה ששעה בתנור יכולה לעשות. נתח הפסטרמה שלנו לפני ואחרי, לא נגענו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה