30 ביוני, 2011

לילה ארוך עוד מצפה

גם ככה אנחנו ערים כל לילה עד שלוש, אז במקום לחפור כרגיל ב-VOD הנה 6 אירועים מסקרנים במסגרת "לילה לבן 2011"

 

הערב (חמישי, 30.06.11) יתקיימו אירועי "לילה לבן" בעשרות נקודות ברחבי תל אביב-יפו. חפשו אותנו באחד מששת האירועים הכי מסקרנים, שמצאנו עבורכם:

1. שגעת אמנות וקניות באתר "בל אנד סו"

חנות האופנה הווירטואלית, שאנחנו רוצים לקנות בה כל פיקסל – Belle & Sue- מזמינה אתכם לפרוש מהרחובות המיוזעים, וליהנות משופינג ואמנות לתוך הלילה, בלי לצאת מהבית. בכל שעה עגולה יוצעו מיטב הפריטים שבאתר בהנחות מתחלפות, יועלו קולקציות חדשות לראשונה לאוויר, ובעיקר – תוצג תערוכת תמונות של האמן דוד עדיקא. כך למשל, תצא מחלקת הג'ינסים למבצע של 20% הנחה החל מ-20:00; הפריטים החדשים של המותג צ'יפ מאנדיי (בתמונה למעלה) יושקו ב-21:00, וכל פריטי החוף של "תומס פול" ששיגעו אותנו – יוצעו ב-20% הנחה מ-24:00 ועד הבוקר. אגב, לאורך כל הלילה, תוכלו לקבל את הפריטים שהזמנתם עד הבית (בתוך תל אביב).

תערוכה וירטואלית, השקות והנחות באתר "בל אנד סו" – www.belleandsue.co.il
לפרטים נוספים – טל': 077-3012281, info@belleandsue.co.il

 

 

2. בוטיק "רחלי" מתארח בחנות של KERENVEMICHAL

 

 

אבודים בטוקיו בלילה. בוטיק "רחלי" מגיע לגן החשמל

 

זוכרים את בוטיק "רחלי" מזכרון יעקב? נו זה שמאגד בתוכו פריטים של איסי מיאקי ומעצבים יפניים הורסים אחרים? או, אז במקום שתטפסו לזיכרון יעקב – תראו מה סידרנו לכם: הערב, וגם למחרת בשישי, "רחלי" מגיעה עד לתל אביב ומתארחת לראשונה בחנות הוותיקה של קרן אור ומיכל ניר (KERENVEMICHAL), בגן החשמל. זה אומר שבמכירה יחכו לכם לא רק פריטים מדליקים כמו גרביים יפניות מסוגננות, סריגים שקופים (כמו זה שבתמונה), וג'קטים מינימליסטיים, אלא גם הקולקציות האורבניות והמכנסיים המשובחות של קרן ומיכל, וגם מותגי היבוא הבלעדיים שלהן ODEUR ו- GREYHOUND – שהגיע הזמן שתכירו.

בוטיק "רחלי" מתארח אצל KERENVEMICHAL – חולצות החל מ-279, מכנסיים וחצאיות 419-890 נעליים- 450-1180
חמישי (30.06) – עד חצות בלילה, שישי (1.07) – 10:00-16:00, "KERENVEMICHAL", לבונטין 6 (גן החשמל), תל אביב
, טל': 054-4242450

 

 

3. ערב מחווה לזוהר ארגוב ב"אוזן השלישית"


[youtube RiH5t8IXAoI]

חנות המוזיקה החביבה עלינו, "האוזן השלישית" ומועדון ה"אוזןבר" מקדישים את הלילה למלך המוזיקה המזרחית, זוהר ארגוב. החל מחצות, תתקיים במקום הופעת "את לי לילה לבן", בה תזכו לשמוע קאברים חיים לשיריו הגדולים של ארגוב בביצועים של ערן צור, בני בשן, מיקה שדה, שחר אבן צור, טליה אליאב, אדיר והילדות, ועוד ועוד. כמו כן, החל משעה 20:00 יוצעו כל אלבומיו של זוהר בהנחה; שתי השכרות סרטים יוצעו בחינם לכל מי שיציג דיסק של זוהר בספריית הוידאו; יענקו הנחות לפתיחת מנויים, רכישות DVD ויד שנייה; ומבצעים טעימים יחכו לכם ב-Meatball Kiosk שבקומת הכניסה.

ערב מחווה לזוהר ארגוב ב"אוזן השלישית" – כניסה חופשית (על בסיס מקום פנוי)
"האוזן השלישית", קינג ג'ורג' 48 (פינת שד' בן ציון), תל אביב, טל': 03-6215200



4. שרים בחוף עם מתי כספי, שם טוב לוי ושלמה גרוניך

 

לוקינג גוד. "מאחורי הצלילים", גרוניך וכספי

 

מאז ימי דיויד ברוזה במצדה לא נכחנו במופע זריחה והפעם, אנחנו מתכננים קמבק.  מדובר באירוע שיתקיים בחוף הצוק, בו יבצעו מתי כספי ושלמה גרוניך שירים מאלבומם המשותף שיצא לראשונה ב-1973 – "מאחורי הצלילים", והוקלט אחר-כך שוב בגרסאות חדשות. מיד אחריהם, יעלה גם האנסמבל של שם טוב לוי, עם שירים מאלבומו האחרון "בן האדמה". אנחנו נהיה אלה שיצטופפו לכם על השמיכה. זוזו קצת, לא יפה.

שם טוב לוי, שלמה גרוניך ומתי כספי במופע זריחה – כניסה חופשית
חוף הצוק, תל אביב-הרצליה, החל מ-01:30


 


5. יוני רכטר ורונה קינן שרים ומקריאים שירי ילדים

אם גם הבייביסיטר שלכם הודיעה שהיא במסיבת רחוב בפלורנטין, קחו את השדונים העירניים שלכם לרחבת הסינמטק, שם יוני רכטר ורונה קינן (אהבנו את השילוב!) ישירו ויקריאו שירי ילדוּת ישנים וחדשים, מאת משוררים כמו חיים נחמן ביאליק, לאה גולדברג, יהודה אטלס, יונתן גפן ועוד (וינסו לחסוך לכם הפעם שעת סיפור והרדמה. יש.)

יוני רכטר ורונה קינן במופע משותף לילדים – כניסה חופשית
החל משעה 19:30, ברחבת סינמטק תל אביב, שפרינצק 2 (פינת הארבעה), תל אביב

 

 


6. שתי תערוכות חדשות במוזיאון נחום גוטמן


כל אחד נהיה מבקר. מתוך תערוכות ביקורות ליצירותיו של גוטמן


אם הלילה הלבן מפנה לכם סוף סוף קצת זמן לאמנות ישראלית, סורו מהר ל"מוזיאון נחום גוטמן" (שם התאהבנו בפוסטרים היפים הללו, זוכרים?). המוזיאון יפתח את דלתותיו לקהל הרחב, החל משעה 18:00, ויציג שתי תערוכות חדשות לגמרי ומרתקות למדי: האחת, "על בלימה" של האמנית רותי הלביץ' כהן ויהושע סובול, שנולדה בעקבות ספרם המשותף "שערה במקום פשע", תציג עבודות רישום וציור לצד שיריו של סובול, אותם כתב בגירי פחם על קירות המוזיאון. התערוכה השנייה, "מי קובע, או געגועים לד"ר גמזו", תציג לראשונה ביקורות אמנות שנכתבו על יצירותיו של נחום גוטמן מכל השנים, לצד היצירות עצמן.

שתי תערוכות אמנות חדשות במוזיאון נחום גוטמן – כניסה חופשית
החל משעה 19:00, "מוזיאון נחום גוטמן", שמעון רוקח 21 (נווה צדק), תל אביב, טל': 03-5161970


[PSGallery=6q6vyr7d72]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה