05 בדצמבר, 2019

לייף האקינג

שני רהיטים חכמים ומשני חיים מכניסים הביתה סדר, היגיון ושלווה בכל תחום ונישה - מהבישולים והצחצוחים בבוקר ועד הרגלי השינה בלילה. קונדו, בואי תלמדי

חברים, לפעמים צריך להכיר בעובדות ולהודות – אנחנו לא עומדים בזה. החיים הסתבכו, הילדים שולטים בנו כמו גרסת היפר-ריאליטי של 'בעל זבוב', ואם נראה עוד חולשה אחת – נגורש מהאי. לפני שיהיה מאוחר מדי, יצאנו לחפש פיה סנדקית (במובן המאפיונרי של המילה), שתעשה לנו קצת מרי פופינס בבית, תעניק טיפים חריפים ותכניס היגיון חדש בכאוס. בתור התחלה, חזרנו עם המלצה רותחת על 2 רהיטים משני חיים (עם השמות הכי קולעים!), שעשויים להציל גם אצלכם את המצב. מארי קונדו, תתרחקי מהמסך – את זה אנחנו הכי משאירים (וכן ליידי, זה גורם לנו אושר):
 
#1 הופּ'עלה
הכירו את ההמצאה הכי גאונית מאז השרפרף המתקפל (והלא יציב / הנשבר / מוריד האצבעות): "הופּ'עלה", מגדל הלמידה החלוצי העברי הראשון, והחבר הכי טוב שלכם בבית. הכל החל כשאוּני אשוח – שחלמה בכלל להיות ציירת, למדה וטרינריה, פתחה חנות לאמנות ישראלית ואז עברה לעולם התיאטרון – פגשה את בעלה לעתיד, גיא ממרן, איש כפיים מלידה, ויחד איתו החלה לבנות תפאורות ותלבושות לבמה. בהמשך עבר גיא לעבוד בחברה המתמחה בעיצוב אפקטים מיוחדים לקולנוע ולפרסומות, אבל תמיד חלם לפתוח משהו במשותף עם אוני. עם לידת בנם התעוררה בהם חדוות יצירה חדשה, ואחרי שניגרו לו מטבח קטן – פנתה אליהם בת דודתו של גיא בבעיה מוכרת: מה עושים עם ילד שרוצה להיות סו-שף בזמן הבישולים, אך מבלי שיפול מהשיש? אחרי שהבינו שאין בארץ מענה להישען עליו, החלו לעצב בעצמם לפני 3 שנים מעין סולם-לול או שרפרף-בר, ובשמו המקצועי – מגדל למידה, חזק ויציב מעץ, בעל מדרגה חכמה (המאפשרת גם לשבת ולהשתמש במשטח העמידה כשולחן), מוקף מעקה בטיחותי, בעל מרחב תזוזה רחב והטייה נוחה להשתחלות פנימה. ומאז – החיים השתנו. לא עוד "קחו אייפון בזמן שאמא מטגנת" או "מי שלא מגיע לכיור שיצחצח שיניים במקלחת". מעכשיו יש לכם שותפים בגובה העיניים לכל משימות הבית (במקום שיבואו על חשבון הזמן המשותף איתם); שרואים כל מה שמתבשל להם מעל הראש, יכולים לבחור ספר מהמדף הגבוה (או את הגלידונית שהחרשתם במקפיא), לעזור להוריד כביסה מהחבל,  לעלות ולרדת בקלות ממיטת-קומותיים, לראות הכל בלי שיסתירו להם ובעיקר להפסיק לטפס עליכם ולתפוס את הידיים. אוני מוסיפה שהכיף רק נמשך כשהאחים הקטנים מצטרפים לגדולים במבצר המשותף, הבטוח והשימושי הזה, שעוצב כדי להחזיק משקל ושנים רבות. ילדי טרום-בית-העץ.

מגדל למידה "הופּ'עלה" – החל מ-650 ש"ח ועד 880 ש"ח (לצבע בהזמנה אישית), מתאים מגיל עמידה (גם לשני ילדים יחד).
להשיג בחנות; פרטים נוספים באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם. "הופּ'עלה" הינו מוצר מוגן במדגם רשום, כל הזכויות לפרסם, לייצר ולמכור הינם של "הופּ'עלה".

 

סו שף חדש בבית. הופ'עלה

סו שף חדש בבית. הופ'עלה

 

#2 מִיטְחַבֶּרֶת

mithaberet

לא יודעים איך אתם ביליתם את הלילות הראשונים של כל בייבי חדש בבית. אנחנו העברנו בלחטוף אותם מהמיטה – שלמרגלות המיטה – לפני שכל הבית יתעורר, ולבלות יחד בסלון בבינג' "האנטומיה של גריי" על מיוט. סיכוי לא רע שאם היתה לנו "מיטחברת" – עריסה בעלת 3 דפנות שמתחברת ונצמדת למיטת ההורים בבטחה – היינו חוסכים לעצמנו כמה עיגולים שחורים (ולא מגיעים עד עונה 14, פרק 20). מחקרים שהראו כי קרבה להורים מאפשרת לתינוק לישון טוב יותר – הובילה את החברה כבר ב-2012 לפיתוח מקורי של עריסה בטיחותית ונוחה, בעלת שני שימושים (פתוחה או סגורה), שתוכלו לשכור לתקופה קצרה (או לקנות אם תרצו, ואף להתנסות בחינם) – עד שתבינו שמדובר ברעיון הכי מרגיע, נוח ואידיאלי לשינה איכותית: כי מעבר ליכולת להעניק מענה מיידי לכל פיפס שהם משמיעים בגישה ישירה וקשובה יותר בלילה – החיבור בין העריסה למיטת ההורים מאפשר לשני הצדדים להמשיך לישון מיד אחרי הגשת מוצץ / האכלה / ליטוף או סתם הנחת יד מרגיעה (שלא צריכה יותר להיתקע על ומאחורי הסורגים). לאחרונה פותח דגם נוסף מעוגל ויפהפה, המתכוונן לגובה המיטה הרצוי, מאפשר ניתוק וחיבור פשוט הרבה יותר של הצלע הרביעית ומגיע אפילו על גלגלים. כך שתוכלו לטייל עם העריסה בכל הבית ואז להפוך אותה למיטחברת רגע לפני שאתם נרדמים. יש פה גם מזרנים נושמים, מצעים נעימים, נחשושים וכל דבר שיתרום לשינה בריאה ומלאה יותר. תקראו לזה לינה משותפת, תקראו לזה הורים שאוהבים להישאר קרובים. אנחנו קוראים לזה – לילה טוב, סופסוף. הכי התחברנו.

עריסת "מיטחברת" – 99 ש"ח במ
מוצע לחודש השכרה (תלוי בחבילה)

להשיג בחנות; פרטים באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם; עוד בערוץ היוטיוב

 

One thought on “לייף האקינג

  1. דבורה בן אבו הגיב:

    מגדל למידה איכותי ומהמם
    השירות vip משלוח מהיר
    ממליצה בחום ומניסיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה