16 ביולי, 2015

להתאהב בה, פטיט פטיט

Petite Meller, מצליחה לשלב במוזיקה שלה ובכל דבר שהיא עושה אמירה אופנתית, אמנותית, חכמה ואותנטית. שטפו קצת את העיניים

בגלגול קודם, כשעבדנו לרגע בחנות בגדים (לא יותר הזוי מהתקופה ששמרנו בספריה ניידת), עבדה איתנו לכמה משמרות אחת הבחורות הכי מיוחדות, קוקטיות ומעוררות השראה שפגשנו. והיום, כל העולם כבר מכיר אותה בשם הבמה שהכי הולם אותה – PETITE.

כמי שנולדה בחיפה, העבירה עם סבתה חופשות בסן טרופז, גדלה על תקליטי ג'אז וסרטי הגל הצרפתי החדש, למדה תואר שני בפילוסופיה (באוניברסיטת תל אביב), דיגמנה בקמפיינים והגיעה עד ווג והגרדיאן – זה רק טבעי שכל דבר שפטיט מלר עושה ויוצרת היום יראה תמיד בטוב טעם, ילווה עם הוט קוטור בניחוח וינטג' צרפתי, ובסטייל אוונגרדי שאיכשהוא עובד רק עליה. מאז שפרשה מלהקת "טרי פויזן" הטרה-שיקית, עובדת פטיט על חומרי סולו ואלבום שיצא ממש בקרוב, ומשחררת מדי פעם וידאו קליפס מהפנטים וסקסים שכבר הספיקו ליצור באזז ועניין בכל העולם. זה מתחיל אצלה מבגדי ים משנות החמישים (מאיפה לך?), ממשיך בקישוטי ראש שקייט מידלטון היתה מתה להשיג, אאוטפיטים מתצוגות אופנה אדג'יות, סטים לא שגרתיים לצילום שנוגעים לליבה (מניירובי ועד הפרברים של ניו יורק), ועד הלחיים שלה שתמיד סמוקות באופן טבעי.

קחו לכם את סוף השבוע כדי להתוודע לקליפים או לתמונות האינסטגרם היפהפיות של פטיט, ותבינו למה לאחרונה לא מפסיקים להשמיע ברדיו את הסינגל המרהיב, הקצבי והכיפי שהוציאה BABY LOVE (זהירות, זה ממכר). ומלר, את עדיין חייבת לנו משמרת שישי בוקר.

העולם של Petite Meller- אתר רשמי, ערוץ יוטיוב, חשבון אינסטגרם, דף פייסבוק. ניתן להאזין בחינם גם דרך סאונד קלאוד.

ד"ש עם שיר. מתוך "בייבי לאב"

ד"ש עם שיר. מתוך "בייבי לאב"

 

הדבר הכי חם בניירובי. PETITE MELLER

הדבר הכי חם בניירובי. PETITE MELLER

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה