21 בינואר, 2021

מרימים רגליים

הגרביונים והגרביים של Coline, גורמים לכל גיחה לדואר להרגיש כמו הליכה על השטיח האדום. בואו להרים לרגליים, לעטוף אותן בקעקוע שתמיד השתפנתן לעשות או להזמין כל עיצוב וכיתוב אישי שתבחרו. אפשר "מחכה עם הפדיקור והשעווה לאחרי הסגר"?

הפיק של הברכיים! גרביים וגרביונים בעיצובים מקוריים ואישיים, Coline

קר לנו כל הזמן, אוקי? ברמה של לצאת לשירותים בלילה עם חרמונית, בקבוק חם וכלב-גז. וזה לא שאין לנו בידוד טוב בבית, זה דווקא יש פה בכמויות (מסיימים עוד 13 יום! עובר תיק-תק). הבעיה מתחילה בבהונות שלא מקבלות מספיק צומי ומרגישות לאחרונה שכבר אין להן עבור מי להתחגג. ובכן, הגיע הזמן להרים ולארגן לכל רגל שמגיחה החוצה, לא משנה לאן – מהשמיכה ועד המחסום המשטרתי – סיפור כיסוי אמין, מחמם ויפה. כמו למשל אלו שמעצבת נטליה כהן.

אחרי קריירה ארוכה בתחום האופנה, כמנהלת חנויות ברשתות הגדולות בישראל ובחו"ל, החליטה נטליה – בוגרת לימודי מדעי ההתנהגות, ניהול וכלכלה – לפנות לדרך עצמאית, בלי לדעת לאן תוביל. שנים של ישיבות עם מעצבי בגדים דגדגו את בלוטות היצירתיות ונטליה החלה לעצב קו חדש של גופיות, צעיפים, צווארונים ופריטי לבוש מודפסים באיוריה המקוריים. כעבור שנה, החליטה להוציא מהמגירה את האייטם הכי טריקי – גרביונים. לאחר ניסיונות רבים על מגוון בדים (הדפסת פויל, שימוש במכחולים ועוד) – הגיעה לטכניקת דפוס איכותית על גרביונים יציבים שמצאה, שהפכו תחת ידיה למעוצבים להפליא, כאלו שמרגישים כאילו התחדשתם בקעקוע יפהפה לאורך הרגל.

למותג המקורי שפתחה אם כן ב-2013, המוקדש מאז לנישה שהכי עושה לנו פיק-ברכיים, קראה Coline (שילוב בין "קו" לבין שם משפחתה), שכיום מציע למעלה מ-250 דגמי גרביונים וגרביים לנשים, לנערות ולילדות, במגוון עיצובים, אחוזי דניר, שקיפויות וסגנונות. כל קולקציה – של פרחים, צורות גיאומטריות או טקסטים מיוחדים – מתחילה אצלה ראשית בציור ידני, שעובר אז עיצוב ושרטוט היקפי, ולבסוף מודפס על בדי-גרביונים עמידים ומונעי-"רכבות" (אה, כבר לא חייבים להחזיק בשלוף לק מחזק, איזולירבנד ודבק 3 שניות?). אחד הדגמים היפים שפיתחה למשל, מאפשר לגרוב-לא-לגרוב גרביים מבד טול מיוחד, שמשווה להם מראה מרחף, מפוסל ויפהפה מעל הרגל. אבל השוס הכי גדול? נטליה מאפשרת גם לכם לשלוח אליה כל עיצוב שתרצו – כיתוב אישי, סמל משמעותי, ציור של הילדה, משפטי מחץ שחובה להנציח ("אני רק נראית שזופה!"), בדיחות אישיות או אפילו את הקעקוע ההוא שתמיד רציתן אך פחדתן להתחייב (יש מצב לדולפין קופץ בזריחה בשמאל ואישור עובד-חיוני בימין? פנטזיה שלנו, על רגל אחת). קדימה, דרס אה לג!

בקיצור, בין אם כרגע זה בעיקר כדי להוציא עיניים לקופאית בסופר, לשדרג את נעלי הבית, להפשיר את הזרת הקטנה או סתם תירוץ להרים רגליים על השולחן בזום הבא – הגיע הזמן לעטוף אותן באהבה. ואנחנו עומדים על כך.

גרביונים וגרביים של Coline – החל מ-40 ש"ח לגרביים, החל מ-80 ש"ח לגרביונים
להשיג בחנות האונליין או באתר; פרטים בפייסבוק, אינסטגרם

 

למה יצאנו מהבית? תראה אדוני השוטר, יש לנו סיפור כיסוי ממש יפה! גרבי COLINE

יפהפה, נקודה. COLINE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה