01 בינואר, 2006

להרגיש בבית

לא תאמינו כמה קשה לבחור מי תהיה ההמלצה הראשונה ביותר של מרמלדה

תהליך בחירת האייטם הראשון של מרמלדה היה ללא ספק מותח וסוער; הויכוחים התלהטו, הרוחות נשבו, ואינסוף רעיונות עפו לכל עבר. אבל דבר אחד ידענו בטוח. הוא חייב להיות היסטרי. היסטרי במושגים שלנו (יסלח לנו פרויד) זה אומר, מלא סטייל, על גבול הסנסציה, חדשני, חתרני, ייחודי, זול והכי חשוב יוקרתי, שלא נאמר, מותגי.

בסוף, התקבלה ההחלטה – נעלי בית.
נעלי בית?!
מיד תבינו הכל.

נעלי בית, כמו שאתם מכירים אותן, הן אולי לא האסוציאציה הראשונה למילים כמו 'חדשני' ו'חתרני', אבל אנחנו, ברשותכם, מציעים הסתכלות אחרת. בחנות בשם "יפה", בשוק הפשפשים, אפשר למצוא נעלי בית החורגות בהרבה מגבולות המושג 'נעלים לבית'. הן עדינות ושבריריות, מעוצבות בדייקנות סטייל יפן, וזולות עד כאב. הן עשויות, בין השאר, מבדי משי צבעוניים בסטייל אוריינטלי – הודי, ומתאימות לא רק ליושבי הלוטוס שבינינו אלא גם לכל השאר (אם עוד נשארו כאלה…).

בנוסף, יש פלוס נסתר. לנעליים סוליה עמידה שיכולה להחזיק בכיף טיול ברחובות העיר (אומרים שיש שור ברוטשילד), מה שהופך אותן בקלות, ביחד עם כל מה שכבר נאמר, להברקה אמיתית בשמי האופנה לבית.

לסיכום, קבלו טיפ, נעלי הבית הנכונות הן אחד הדברים היותר משמחים וכדאי לכם מאד להתעקש עד יפו. אתם יכולים להגיד שמרמלדה שלחה אתכם. זה בסדר, אין סיכוי שיעשו לכם מחיר. הנעלים מיועדות לנשים, ועם קצת פתיחות ואוירה טובה, גם לגברים.

נעלי בית משוק הפשפשים – 50 ש"ח
להשיג ב-"יפה", רבי יוחנן 8, שוק הפשפשים, יפו, טל': 03-6811140

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה