04 באוגוסט, 2013

להיות תמר מרקוביץ

המותג ובלוג האופנה "היפו מאניה" של הסטייליסטית תמר מרקוביץ הופכים אותנו לאנשים המעודכנים במדינה

אחרי שכבר כמה זמן אנחנו עוקבים אחריה מרחוק ומתהלבים יותר ויותר, רצינו לשתף אתכם גם: למושא ההתלהבות שלנו קוראים "היפו-מאניה", לייבל האופנה והפרויקט האינטרנטי של תמר מרקוביץ, סטייליסטית וותיקה, בחורה עתירת טעם טוב וכשרון לצוד את הבגדים והלייפסטייל שהכי היינו רוצים לנכס לעצמנו.

מגע הזהב שהיא מביאה איתה לכל הפקת אופנה בעשור האחרון, מרוכז עבורכם ועבורנו באתר מדליק שהקימה לפני שנה, בו תמצאו גם בוטיק, גם בלוג עם מושגי מפתח, ובעיקר המון טיפים והדגמות לאיך לעשות את זה נכון ומה לשלב עם מה. בין לבין, מפוזרות הפקות אופנה שיקיות שיעניקו לכם השראה להמשך הדרך, פלוס ראיונות חמודים והצצות לחיים של אחרים שכבר מיישמים את החומר בהצטיינות יתרה. אבל הכי חשוב, תמר לא סתם טיזרית: את כל פריטי החובה שהיא ממליצה לשלב בגרדרובה תוכלו גם לקנות אצלה ומיד. כולם מגיעים מליקוטים מחנויות בחוצלארץ, לאחר סינון מוקפד ומחשבה על טוטאל לוק לא מאיים או מזיע מדי (הי, לא להזיע זה אנחנו!), כדי שתראו תמיד מיליון דולר לפחות, אבל תקבלו עודף ממאתיים. הכי כיף. כבר שמנו עין על חצאית בהדפס שבטי וחולצה גברית רחבה שמטשטשת את כרס הארטיק-בוב-ספוג הקיצית. יאמי.

הבגדים של "היפו מאניה" – 129-480 ש"ח (מתחלפים מדי עונה)
להשיג באתר Hypo-mania של תמר מרקוביץ, ובחנות הפופ-אפ הזמנית שתפתח בדיזנגוף סנטר, תל אביב בין התאריכים 18-25.08.13. לשיטוט בהפקות, טיפים וכתבות – עברו לבלוג.

 

 

מתאים לכל שעה ביום. מתוך "היפו מאניה" (צילום: גורן ליבונצ'יץ')

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה