15 בנובמבר, 2016

לגרוב את הגרוב

לייבל גרביים אמריקאי ושונה מכל מה שהכרתם, מרים למעלה את המחלקה הכי מנומנמת אצלכם בארון. כך תיכנסו לעונה ברגל ימין משוגעת

אחרי שדאגנו בראשון לגרון הניחר שלכם (כולם כבר השיגו עלי קאפיר-ליים?), החלטנו היום לפנק לכם את הקצה השני הכי נזקק בגוף: הבהונות. בתיאום מושלם עם המעבר ההדרגתי לנעליים סגורות (ביי ביי כפכפים, ותודה על השלפוחיות) – תראו איזה לייבל גרביים משוגע נחת פה:
 
הכירו את Living Royal, מותג אמריקאי המוקדש מאז 2011 לעיצוב גרביים שבאמת עוד לא ראיתם. עם הדפסים רדיקלים, עדכניים, עונתיים, משעשעים ואפילו פוליטיים, בגבהים שונים: נסתרים, עד הקרסול, עד השוק ועד הברך. ועד כאן ההחלטות הטכניות. עכשיו נראה אתכם בוחרים בין גרבי דרקונים או ג'ירפות, אימוג'יז, כדורי גלידה, צילום רנטגן-רגלי מלא, מפת העולם, הילארי וטראמפ, גרבי חגים, תשחצים, מסך "תמו שידורנו להערב", הדפס נעלי בלרינה, ועוד טריליון דוגמאות בראש טוב. כל הגרביים מיוצרים בלב ארה"ב מפוליאסטר נעים המודפס מכל צדדיו ברמה שלא תדהה לכם בכביסה, מתאימים לשני המינים בטווח מידות רחב, ועם ריפוד פנימי כפול ומפנק לכריות. אבל הכי חלום? מיטב מהבסט-סלרז והדגמים הכי רלבנטים עבורנו כבר זמינים כאן ועכשיו, כמו גרביים בהדפסי רגליים יחפות נעולות בסנדלי שורש (בינגו!), או סדרה שתגרום לכם להצהיר סופית – האם אתם אנשי חתולים או כלבים (אל תתחילו איתנו).

שבו רגע לבחור לעצמכם או למי שחוגג החודש יום הולדת זוג מוטרף, וצרפו בברכה מילה מהמלבישה שלנו: קיפול הג'ינס שלב אחד למעלה – זה הקיק שהלוק שלכם חיפש. ואם אתם באמת מאמצים אמיצים, שימו לב לטרנד שהכי חוזר מהניינטיז (אחרי שמלות סרפן) – גרביים וסנדלים. לכו על זה, עכשיו יש לכם עם מה.

גרבי Living Royal – החל מ-45 ש"ח
להשיג בחנות היבואן Exception

 

 

כל יום פורים. Living Royal

כל יום פורים. Living Royal

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה