30 ביולי, 2018

כשארי פגש את סאבי

מהסטודיו שלו במצפה רמון, ארי שומרון מנגר ושולח לכל העולם רהיטים מיוחדים מחומרים ממוחזרים, בהתאם לתורת העיצוב היפנית וואבי-סאבי, המאמצת את פגמי הזמן והטבע באהבה. כזה אין בצומת פולג

הציצו רגע בשולחן הקפה שלכם. האם מדובר בפלוקנטסרופפ, עץ ליבנה, עמוד 56 מקטלוג 2011? היי, גם שלנו! איזה באסה שהמגירה לא מגיעה עד הסוף, נכון? ואם המצב דומה גם לגבי פינת האוכל / השידה / המזווה / או המראה (צוברת אבק השטולקנולק, חופשי צוברת) – נראה שהבית שלכם זקוק לטאץ' ייחודי, משהו מקורי שאין לאף אחד אחר על הפלנטה, מסיני ועד סידני. משהו מהגלריה המצפה-רמונית של ארי שומרון.

ארי, נגר אוטודידקטי מקסים, מספר שמאז ומעולם בנה ומכר רהיטים לבתי קפה ולקוחות פרטיים, וכבר למעלה מעשור יוצר פריטים מעץ ומתכת ממוחזרים, תמיד עם קריצה והומור פנימי. כיליד שבדיה, בן לאב עובד משרד החוץ שחי במדינות שונות, לא היה נראה לו מופרך כשבת זוגו, האמנית ורד שומרון, הציעה כי יעברו עם 6 ילדיהם לארה"ב. שם, בעמק הסיליקון, החל להתמקצע ביכולותיו ולהשתלם בקורס-ערב לנגרות אצל מורה לבנוני (שבהמשך הפך לשולייתו ולמחליפו, ואף קיבל גישה חופשית להאנגר לימודי ענק ומרובה חומרים). כעבור 4 שנים עברה המשפחה לארגנטינה, שם סיים לימודי ריתוך והתנסה בעיצוב במתכות.
 
האווירה הירוקה והידידותית שספג בקליפורניה, פלוס השפעות מהקהילה היפנית המקומית, ובעיקר תורת ה"וואבי-סאבי" שאימץ (הדוגלת בכיבוד הפגמים שהטבע משאיר בחפצים) – היוו לארי השראה להמשיך וליצור מחומרי גלם משומשים למרות (או הודות) לסימני החלודה, הסדקים ופגעי-הזמן שבהם. לפני 6 שנים כשחזרו ארצה, החליטו להשתקע במצפה רמון, שם הם עובדים מאז זה לצד זו, מתייעצים, נעזרים בילדיהם ומפעילים גלריה משפחתית מקורית, אקולוגית ושונה, ברובע דרכי הבשמים היצירתי והכיפי.
 
אפשר למצוא אצלו למשל שולחן זכוכית על רקע מסמרים מרותכים; מראה במסגרת פקקי יין שאסף ממסעדות בעולם; ספסל ממתכות שנמצאו במדבר; חיפוי קיר מקסים המורכב מעשרות פריטי-עץ וינטג'; ספסל תלת-מושבי בשם "טיפול זוגי"; ועוד. את כולם תוכלו לאסוף או לקבל במשלוח (לכל העולם); או להזמין פריט דומה אך ONE OF A KIND משלכם. ואפשר גם לאתגר עם בקשה אישית מיוחדת (הכי כיף). כשהוא לא עובד על אלו, ארי ממשיך להעשיר את הסטודיו ברעיונות שרצים לו בראש, שלטענתו יידרשו שני גלגולי חיים לפחות כדי לבנות את כולם. במילים אחרות – לנגריה כזו במצפה, אף אחד לא מצפה. בואו לבחור פּיס אנד לאב.

רהיטים מחומרים ממוחזרים של ארי שומרון – ניתן להזמין כל רהיט מהחנות (אף פריט אינו זהה למשנהו) או להתאים אישית
פרטים נוספים באתר הרשמי, בפייסבוק, בחנות האונליין, או בסטודיו (בתיאום מראש, כולל שישי ושבת) – טל': 054.7273660 (ארי), רובע דרכי הבשמים, הר ארדון 8, מצפה רמון

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה