01 באוגוסט, 2011

כל נפלאות הבריאה

במטבח האורגני של נלי תקבלו אוכל טעים, טרי, צבעוני וטבעי

אחרי כמה ימים של תזונה גרועה שאופיינית לתקופות משב"ר (מה שמצאנו במקרר) ומבוססת בעיקר על גלידה נמסה ושאריות עתיקות של גבינה בולגרית, הפנמנו שיש בעיה והחלטנו לשגר את עצמנו לריהאבּ אמיץ בכפר הגמילה הקרוב ביותר שנמצא. שמענו שביפו יש בריזה משגעת (גם בימים שתל אביב מזיעה את עצמה לדעת) ושבאחת הפינות מסתתר מקום שיסדר לנו את התזונה ואת הנשמה, בו זמנית. מצאנו אותו, חזרנו משם במצב פיזי ונפשי משוקם להפליא, ועכשיו אנחנו בדילמה: כי יש שם שולחנות ספורים בלבד, במטבח הבריא של נלי, ואם כולם ידעו עליו… נו, זה הרי ברור: טוב הלב (והפה הגדול שלנו) עומדים לעלות לנו ביוקר.

נלי קרפנר היפה, הבשלנית האורגנית בעלת ידי הזהב (וחברה ותיקה בסלון שלנו), מעבירה סדנאות בישול ומעניקה ייעוץ קולינרי, ולפני ארבעה חודשים פתחה את "המטבח של נלי" – מקום קטן וקסום באמצע רחוב מרגוזה, בואכה שוק הפשפשים. בקפה האינטימי, שהוא בית קפה/מעדניה עם ניחוח כפרי בלב העיר (מתי לאחרונה שתיתם קפה רגוע לצד שיח מלפפונים?) אפשר להתענג על מטעמי הבית (אנחנו הלכנו על ארוחת בוקר עם פריטטה משובחת, סלט רענן, מיץ סחוט, לחמניות מהבילות ושלל ממרחים) ואפשר לקחת הביתה כל מה שיש במטבח ומאחורי הוויטרינה. התבשילים הבריאים של נלי מקפידים להיראות מבטיחים (וגם מקיימים בגדול), כיאה למי שרכשה את השכלתה הקולינרית ב"Natural Gourmet Institute" בניו יורק. ישבנו שם בנחת, נישנשנו ונישנשנו, והרגשנו שאנחנו נמצאים בדיוק – אבל בדיוק – איפה שהיקום חושב שעלינו להתחיל את היום. כל יום.

אמא, אבא, אל תיעלבו, אבל אנחנו מציעים את עצמנו לאימוץ. נלי יקרה, אספי אותנו אליך. אנחנו מבטיחים שנגמור מהצלחת.

המטבח של נלי – קפה, מעדנייה, קייטרינג וסדנאות בישול בריא. יהודה מרגוזה 28, יפו, טל' 03-6833759, פתוח כל יום בין 08:00-19:00 ובשישי עד 16:00. סגור בשבת.

טעים אז טועמים. המטבח של נלי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה