01 בספטמבר, 2019

כל ההתחלות

ברכות לחוזרים ללימודים, למתחילים גן ולכל מי שחש הבוקר תחושת חופש מהולה בחמלה. אתם הכי לא לבד, אנחנו ממש מאחוריכם, דומעים בשער

בוקר טוב חמודים של אמא שלכם, יו דיד איט! עברתם חודשיים ארוכים שנדמים כרגע כלימבו של עמידות בתורים, מחבואים במשרד של אבא, רונדו על הדרגנוע בקניון וצפייה בינג'ית בכל דבר שנטפליקס העלו אי פעם (זה רק אנחנו או ש"פרנדז" משתפר בפעם המאה?). נשאר רק לעבור הבוקר את השער של השומר בחיוך, מבט אחרון לחופש ולמבחן הבגרות האמיתי שעברתם הקיץ – וזהו, אתם בפנים.

אבל רגע, באמצע הרעש הגדול, אם תסתכלו אחורה ותצמצמו את העיניים – תראו ברקע שתי דמויות שבטח עומדות או משתהות לשניה באוטו כדי לוודא שאתם נכנסים (ולא חלילה חוזרים!) בבטחה ובחיוך. ויש סיכוי שהן מתרגשות / חוששות / שמחות / לחוצות הבוקר אפילו יותר מכם. אז אחרי שתגלו שהשד לא נורא בכלל, ואולי אפילו כיפי ומסקרן – תהיו נחמדים ושקפו להן את זה הלאה.

וזהו. קדימה, קחו הרבה אוויר – ויאללה קפיצה גדולה פנימה. קטן עליכם.
 
*והנה גם שי קטן לדרך – לקט שירים להתחלות טובות שאפשר לפזם עד לפיזורים, פלוס רעיון לחיזוקית חמודה: מדבקות סנדביץ' יפות, שמזכירות בהפסקת עשר – שאתם הכי לא לבד בסמטוחה הזאת. אפשר להשיג כאלו מרוני רפפורט, או בסטודיו צומי, אצל רזיאלה וגם ב"כיף-פה". או להכין סטוק בעצמכם (פשוט שרבטו על פתק "אהוב קטן, מתרגשים איתך כמו קוטג' שפוגש עגבניה" והכניסו ללאנצ'בוקס). לא תאמינו איך זה מרים את היום לכולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה