07 בפברואר, 2012

אלגנטיות זו לא מילה גסה

כובעי הלבד היפים של Justine מוציאים אותנו מהבית מינימום קייט מידלטון

תַראו לנו אישה שלא חלמה פעם להיות הולי הובי, אן שרלי, או ג'ו מ"נשים קטנות", ונראה לכם שקרנית חסרת בושה. לכל אישה שצמחה על ברכי תרבות המערב היו פנטזיות שנעו על המנעד שבין המערב הפרוע ל –נניח – לונדון בשעה חמש. כל אותן נשים גדלו להיות פמיניסטיות אסרטיביות ופרואקטיביות (מה שזה לא יהיה, המילה הזאת), אבל עמוק בתוך כל אחת מהן – ומאיתנו – עדיין מסתתרת אותה הולי הובי שמאיימת להתפרץ, עם סל הקש שלה, והצמות והכל, ולעשות יופי של בלגן.

כשנתקלנו בכובעי הלבד החורפיים של המותג "ג'סטין", בעיצובה של יעל כהן, הרגשנו שהגענו הביתה. במובן הרגשי, כמובן: כהן, בוגרת לימודי עיצוב, אמנות וקולנוע, מעצבת כובעים בסדרות מצומצמות ובעבודת יד מסורתית, הכוללת מתיחה ועיבוד על אימומי עץ שאותם היא מייבאת ארצה. היא מקפידה על ייצור שתי קולקציות בשנה – קיץ וחורף, ושוקדת כבר עכשיו על בחינת החומרים והדגמים לכובעי הקיץ הקרוב. נשבינו בקסמם של כובעי הלבד המשגעים שלה, שמעניקים לחובשת אותם מראה קלאסי, רומנטי ומתוחכם כאחד, ומיד דִמייַנו את עצמנו מדלגים באחו של "בית קטן בערבה" כשבידינו זר חרציות ענוגות. לורה אינגלס, אנחנו מסירים בפניך את הכובע.

כובעי ג'סטין – 260-290 ש"ח
להשיג בחנות של Justine Hats, וגם ב"קולקט" (מונטיפיורי 30, תל אביב), ובסטודיו של המעצבת בתל מונד (בתיאום מראש), בימים שני, חמישי, בין 10:00-18:00 ובימי שישי בין 10:00-14:00. לפרטים נוספים – טל' 052-8836883 (יעל), justinehats@gmail.com, או היכנסו לבלוג של ג'סטין.

 

מחממים את הראש. עוד מקולקציית החורף של Justine (צילום: דניאל לילה)


 

[PSGallery=a7y3p8r18l]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה