19 במרץ, 2019

יצירתי כמו סרגל

סרגלי הצורות של Common Loon עוזרים לצייר עולמות של חייזרים, רובוטים, גנים טרופיים או פטרנים מהממים, שמעודדים יצירתיות מחוץ לשבלונה. ברוכים הבאים ללון-פארק

לא נורא שהקטן רצה תחפושת נינג'ו-קרח ויצא לנו אלזה בכאפייה? ולא נורא שאין חורים לעיניים במסכת דל'ארטה שעיסינו מנייר (דולביקו, פעם אחרונה שאתה מביא הביתה מושגים מחוג דרמה)? ונכון שהכי לא נורא שסגרנו משלוח מנות עם צלופן מהמשלוח פרחים? כי עם כל הכבוד לחג היצירתי והבעייתי שחל היום – חסרות לנו לפחות 10 ידיים ימניות לכל הפנטזיות של הליצנים שלנו. אולי אם נרגיל אותם מגיל צעיר ליצור בעצמם – עם קצת עזרה מהסרגלים המגניבים של סטודיו Common Loon – נהיה פטורים ממיגרנת פורים הבאה.

הכירו את ליאן ברונשטיין המקסימה, שלמדה עיצוב אופנה ב"שנקר", עברה לעבוד בסין, המשיכה לברלין – וספגה מכל מקום ומיקום כמויות השראה, שעוררו בה רצון להתנסות דווקא בעיצוב גרפי. חברה שקלטה אותה מציירת עם סרגלי מהנדסים – בהם צורות גיאומטריות בסיסיות לשירטוט – הציעה לה ליצור שבלונות חדשות לציור כל דבר שעולה ברוחה, שאולי תוכל גם למכור הלאה. ליאן מיד נדלקה על הרעיון, עיצבה, תיכננה וניגשה עם לוחות פרספקס למעצב תעשייתי שעבד לידה בשיטות חיתוך לייזר. שם יצרה לראשונה לפני 4 שנים – דור חדש של סרגלי סטנסטיל כיפים לילדים ולכל חובב שירבוט ופטרנים. חברה אחרת שידכה אז בינה לבין עידן כהן, איש אופנה בעל ניסיון עסקי, טעם מגניב ובוטיק ותיק בתל אביב ("פלזמה"), שמיד התאהב בקונספט והפך לשותף. פיתוח ארוך וקמפיין מהמם למימון המונים שהרימו – הולידו לפני שנתיים וחצי מותג מקורי ומרענן ליצירה עצמית, שמעודד חשיבה מחוץ לשבלונה, מנתק את כל המשפחה מהמסכים, לא מתיישר עם אף סרגל וקרוי בין השאר על שם ברווז קנדי מצוי (שאת נוצותיו השחורות מעטרות צורות לבנות, ממש כאילו השתמש בסטנסטילים).

בין 5 השבלונות שפיתחו תמצאו אחת ליצירת עולם של מפלצות; אחת לרובוטים תלת-מימדיים; או גינת פרחים וצמחים טרופיים; נופים וכיתובים גרפיים יפים; או חלל עמוס בחוצונים וחלליות. כולם מגיעים בקלמר שקוף עם מדבקות צבעוניות ופוסטר לצביעה, שנוצרו אך ורק בעזרת סרגלי הסטודיו; ומעניקים דוגמאות והשראה עד לאן אפשר לקחת את כל הכיף הזה. יש גם מוצרים נילווים כמו נרתיקי בד, חולצות לילדים עם איורים מקוריים, סט מלא של כל הסרגלים, ובקרוב גם עטי-טוש מיוחדים, כרזות ועוד הפתעות משחררות דימיון.

אנחנו הוספנו ערכת מפלצות למשלוח מנות עבור מפלצון שהתחפש בהתאם (מייק וואזובסקי בביצוע מושלם) והצלחנו לשמח עד-דלא-ידע. בקיצור – בכל יום חופש שיפול עליכם מעתה והלאה, במהלך כל המתנת-נצח עד שנציג יענה, או סתם כדי לעורר חדוות שירבוט בבית ובמשרד – פיתחו חבילת עטי "סטאבילו" ובואו ללון-פארק.
 
סרגלי Common Loon – החל מ-38 ש"ח לערכה (הכוללת קלמר, 8 מדבקות ופוסטר לצביעה); מארז של כל 5 השבלונות – 150 ש"ח
להשיג בחנות אונליין; או בחנויות "פלזמה"; "פאלפ", "אסופה", "המגדלור" ועוד. פרטים באתר, בפייסבוק, אינסטגרם ובסרטון ההסבר לקמפיין (שיצר איתם אורי בן שבת)

 

 

 

 

 

למי יש סטאבילו ורוד להלוות לנו?  ליצור מכל העולמות את כל העולם, Common Loon

למי יש סטאבילו ורוד להלוות לנו? ליצור מכל העולמות את כל העולם, Common Loon

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה