09 ביולי, 2018

יציאה מארון הקודש

"בר מצווה", סדרת רשת קומית חדשה שיצרו אילן פלד וגל אוחובסקי היא כל מה שאנחנו צריכים מממתק קיץ: קצרה, מטורללת ועם מאגר קטעי קאלט חדשים. העלייה לתורה הכי מרימה שראיתם

כבר בערך שנתיים שאנחנו מחכים להגיד את המילים הבאות: סדרת הרשת החדשה "בר מצווה" שיצרו אילן פלד וגל אוחובסקי (חבר טוב טוב), עם הבמאי האהוב עלינו – איתן פוקס, סוף-סוף עלתה לרשת וזמינה לצפיית בינג' ב"מאקו". מאז הברית של הקטן לא התרגשנו ככה.

הסדרה דוברת האנגלית (והעברינגליש של פלד), שהופקה עבור חברת התוכן הבינלאומית BLACKPILLS (המציעה סדרות מקור קצרצרות מכל רחבי העולם לצפייה מהנייד), מגוללת את סיפורם של ג'וזן וסת', זוג הומואים מניו ג'רזי שמגיעים ארצה כדי לחגוג לבנם יחידם אנג'ל בר מצווה כהלכה, מתוך תקווה סמויה שהבן ינצל את המעמד כדי לצאת באופן רשמי מהארון. לדאבונם ומבוכתם, לא רק שאנג'ל מראה סימני עניין בבנות (קטסטרופה שלא תעבור לו בשקט), אלא שכל הביקור כולו מידרדר מרגע לרגע הודות למדריכת הטיולים הפאשלונרית והמוגזמת ששכרו לצורך הפקת האיוונט – לילי כהן, בכיכובו של לא אחר מאשר אילן פלד (אתה מלך מלכי המלכים). ומכאן, אתם כבר יכולים לדמיין את פוטנציאל הצחוקים ורמת הטירלול שהדבר הזה מגיע אליו. משהו בין מירי פסקל לדנית, שיצא משליטה.

בעשרת פרקי הסדרה (בני עשר דקות כל אחד) תזכו ללוות את ההורים הגאים לבית הכנסת בדרך מלאת תלאות (ועקיצות תרמית של לילי, כולל כישוף אאוטינג שהתפקשש), אותם מגלמים הקומיקאי האמריקאי אלון גולד והשחקן הבריטי דן קלארק. לצידם תפגשו את החותנת הבריטית החמוצה (אמנדה ברי הנהדרת, "מישהו מטפל בך", קורוניישן סטריט", ועוד), בנם "אנג'לינה" (סהר לב שומר, שהתאהבנו בו עוד כשכיכב על הבמות כ"בילי אליוט") ושלל אורחים שמגבירים את הטרפת (רותם אבוהב, אורי לייזרוביץ', אליעד כהן ואחרים). כל פרק מעלה הילוך, מוסיף רגעי מופת וציטוטי-קאלט לרפטואר של פלד, וסוחף בכיף עד לגארנד פינאלה: העלייה המיוחלת לתורה בהופעה שמרימה את גג בית הכנסת (לצלילי שיר הפתיחה של הסדרה שכתב ומבצע אילן פלד יחד עם הראל סקעת).

בקיצור, גנבו עשר דקות בכל הזדמנות קרובה שיש לכם. כי עד שלא ראיתם את יציאה מארון ספרי הקודש – לא ראיתם כלום. מזל טוף!

סדרת הרשת "בר מצווה" – יוצרים: אילן פלד וגל אוחובסקי, במאי: איתן פוקס, הפקה: ADAMA, Blackpills בשיתוף סרטי יונייטד קינג
לצפייה ישירה – "מאקו" (עשרה פרקים, 10 דק' כל פרק)

 

 

יציאה מהארון שיצאה משליטה. "בר מצווה" לצפייה ישירה במאקו

יציאה מהארון שיצאה משליטה. "בר מצווה" לצפייה ישירה במאקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה