22 באפריל, 2014

ילדים נהנים יותר

Keds Kids ממשיכה להבריק וגם השנה מציגה קולקציית אביב-קיץ מהממת, מגוונת ומשתלמת

לדבר על בגדי ילדים, זאת האהבה שלנו. לקנות אותם – זה בכלל חלום. למצוא כאלה שנראים הכי חו"ל וממלאים אותנו בשמחה בכל פעם שאנחנו מקפלים אותם ומכניסים לארון – זאת כבר שירה! ואם כבר אנחנו מדברים על בגדי ילדים – אז בואו רגע נתמקד באחד המותגים הכי מוקפדים ואיכותיים בסביבה – Keds Kids.

אחרי שכל החורף התענגנו על הטרנינגים הנוחים והיפהפיים שלהם (תרשמו לעצמכם לחורף הבא), הגיע הזמן להתעלף על הפריטים האביבים והקיציים, ויש בשפע. מבט זריז בקולקציה עשה לנו חשק להחליף לילדים את כל הארון. השמלות והחצאיות לילדות – במגוון גזרות והדפסים – יהפכו כל ילדה לפשניסטה של הגן. יש גם גופיות מבדים דקים עם הדפסים מקוריים (תראו את זאת עם הדפס פייזלי מקסים), ומגוון זוגות מכנסיים קצרים שמחים אביביים. לבנים מצאנו שם חולצות פולו עם הדפסים מגניבים שחבל שלא עשו גם לגדולים (תראו את זאת ותריירו), חולצות כפתורים קלאסיות ונוחות, וכמובן בגדי בייסיק נוחים ויפים גם לבנים וגם לבנות – כמו קטגוריית "3 ב – 99 ש"ח" וגם חליפות מתוקות שיפילו את הגננת. גם התינוקות מרוויחים עם פריטים שלא דומים לשום דבר שכבר ראיתם, כולל שמלות מתוקות ופרחוניות שיכניסו אווירת חג לכל סלקל.

ובמיוחד – מבצע מעולה ומשתלם ממש לאביב  – קולקציית  HITS מיוחדת – עד 88 ש"ח לכל פריט. בקולקציה תמצאו המון פריטים שישמחו אתכם ואת הילדים שלכם, וכדאי למהר (השמלה הזאת למשל או המכנסיים ההורסים האלה). המלצה שלנו.

לרכישה באתר Keds Kids ובכל חנויות הרשת ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה