26 באפריל, 2018

יזמיות בנשמה: השאלון המורחב עם מיכל וליטל מהחנות "מילקשייק"

כמו (כמעט) כל דבר בחיים, מיכל ברון וליטל ולריולה הגיעו להיות יבואניות רשמיות של מותג משחקים מאנגליה לגמרי במקרה. הכירו את בעלות החנות "מילקשייק"

"המוטו שלנו הוא כל הזמן לחדש, למצוא את הטרנדים המובילים בעולם ואת הגאדג'טים המוצלחים ביותר ולהביא אותם לארץ" אומרות צמד החברות מיכל ברון וליטל ולריולה, שתיהן אמהות שמתפקדות פול טיים כיבואניות רשמיות של של אקססוריז מעוצבים לילדים ולכל המשפחה. תפסנו איתן רגע למענה על השאלון הקצר שלנו, על ניהול חנות, על מותגים ועל הזדמנויות טובות שמגיעות עד לפתח הבית. 

 

מה ההתמחות שלכן? מיכל: אני יזמית בנשמה, תמיד מחפשת את הדבר הבא. ייבוא מוצרים טרנדיים עכשווים באיכות מעולה ואריזה מגניבה.
ליטל: ייעול תהליכים. למצוא את הדרך הכי יעילה ואפקטיבית לתוצאה במינימום משאבים ולהגיע לאנשים, להבין את הצורך ולתת מענה מדויק ונכון להם.

 

מהם מקורות ההשראה שלכן? מיכל: האנשים סביבי.

ליטל: לראות אנשים שלא מוותרים, שנלחמים גם כשקשה תוך אמונה אמיתית ביכולת שלהם להצליח, שלומדים מהכישלון ומצליחים להישאר עם ראש מורם, ומנסה בעצמי ליישם זאת.

 

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלכן? מיכל: נתקלנו במתנה מגניבה מאנגליה, התלהבנו, רצינו מאוד לקנות עוד מוצרים מהחברה, חיפשנו את היצרן ומצאנו, ופתאום הציעו לנו לייצג אותם בארץ, כמו כל דבר בחיים זו היתה הפתעה.
ליטל: לגמרי הפתעה. זה תמיד משהו שישב אצלי, הרצון להביא משהו לארץ ולהיות אחראית על כל התהליך, מבחירת המוצרים הנכונים ועד הבאתם לצרכן הסופי בנקודה ובמקום המתאימים והחיבור עם מיכל אפשר לזה לקרות.

 

איזה מותגים אתן אוהבות ומעריכות? מיכל: מותגים ששורדים לאורך שנים, שתמיד שם. מותג שאתה תמיד יודע מה אתה מקבל ברגע שאתה מגיע לחנות שלו.
ליטל: אני לא פריקית של מותגים בכלל. אני אוהבת לקנות את מה שמתאים ונכון לי באותו הרגע. אני מעריכה מותגים שנותנים גב ללקוח בכל בעיה, וגם מבחינתנו הדבר הכי חשוב זה שירות הלקוחות. אין מצב שצרכן לא יהיה מרוצה מהמוצר שלי, אנחנו מגבות בכל בעיה, תקלה, ואפילו אם סתם מישהו התחרט, הכל אפשר להחזיר ולהחליף. 

 

מה הלך לכן הכי בקלות בהתפתחות המותג? מיכל: ההתלהבות, הרגש והרעיונות.
ליטל: הכיפיות במוצרים שלנו, גם לנו וגם לסביבה. הילדים שלנו הם הנסיינים הראשונים של כל מוצר שאנחנו חושבות להביא ומהם אנחנו הכי לומדות, למרות שיש מוצרים שהם הכי עיצוב ואקססוריז, וקיבלנו הרבה התלהבות מקהל מגוון של נשים בעיקר, בכל הגילאים.

 

ומה הכי קשה? מיכל: הביורוקרטיה של הייבוא והתקן.
ליטל: מאוד. אפשר להגיד שמהרגע שהפכתי להיות יבואנית, קיבלתי את התשובה לשאלה למה בישראל מאד יקר, ועם זאת הצלחנו לשמור על מחירים תחרותיים ודומים למחיר המוצרים בחול.

 

איזה טיפ יש לכן לעסקים צעירים מהתחום שלכן? ליטל: תעבדו נכון, תחליטו אסטרטגית במה להשקיע משאבים, זמן וכסף. תהיו ממוקדים, לפחות בשנה-שנתיים הראשונות. אנחנו בעצמנו עדיין עסק צעיר. מאוד.

 

מה הספר האחרון שקראתן? מיכל: "הנערה הכי ברת מזל" של ג'סיקה רול.
ליטל: "שאנטראם". לא להיבהל מהאורך – 1000 עמודים. מרתק ומרגש.

 

איזה קריירה אחרת הייתן לוקחות בחשבון? מיכל: מהנדסת מכונות.
ליטל: עורכת טריילרים לסרטים.

 

לחנות האקססוריז "מילקשייק", לחצו כאן

 

 

לרצות הכל. טעימות מ"מילקשייק"

לרצות הכל. טעימות מ"מילקשייק"

 

milk2

מה שהילדים אוהבים. מילשייק במרקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה