04 בפברואר, 2018

יונייטד קולורז אוף חורף

שני מותגים מקומיים ונהדרים, מגרשים את האפרוריות האופיינית לעונה, עם קולקציות חורף מסנוורות בכל צבעי הפנטון. ממתקים לעיניים איט איז

בגדול, אין לנו תלונות על החורף ההזוי שמתנהל פה (אדוני, יצאת קצת דו-קוטבי, כן?). קיבלנו הכל מהכל: יובש, חום לא הגיוני, שטפונות פסיכיים, גלים בירקון. וכעת, כשהאקשן די מאחורינו, נשארנו עם התחזית הרגילה והמוכרת: שמש שקרנית ועננים בוגדניים. אבל גם כנגד הזוג הממזרי הזה שמייצר רק קור ואפור – יש לנו פתרון. אפילו שניים: 2 מעצבים מקומיים החליטו להתעלם מסקאלת הצבעים החורפית החוקית, ושוברים את העונה עם פריטים מחממים בצבעים עזים, נועזים ושלא מפחדים לנצוץ מול ים הסריגים ב-50 גוונים של אפור-בז'-קפה-טפיוקה-חלב-עמיד שמסביב:

לילך אלגרבלי

 

לילך אלגרבלי

 

לילך אלגרבלי

 

#1 נתחיל בלילך אלגרבלי, שבמשך עשור הלבישה את נשות וכלות ארצנו לאירועים שיקיים תחת המותג הקודם שלה "לילהמיסט" (ומי שהספיקה – יודעת). לפני שנתיים פלוס, פתחה לייבל חדש הנושא את שמה – Lilach Elgrably, המציע פריטי יום-יום, שמלות ערב, חליפות לימים חשובים ועוד מגוון דגמים לנשים בטווח גילאים ומידות רחב, במחירים שפויים ותמיד אפּ טו דייט. אבל ממתקי העונה הנוכחית, הם ללא ספק סריגי אוברסייז רחבים שעיצבה באופן לא מכביד או צמוד באף גזרה (עם גולף / עם סרט נקשר בצד / או ארוכים במיוחד) ובפלטת צבעים שמוציאה לבנטון את העיניים: יש בקולור-בלוק עמוקים כמו אדום, ירוק, כחול, צהוב ועוד; יש בפסטלים בהירים ששוברים את הקדרוּת העונתית, ויש אפילו שמשלבים מכל כיוון ושרוול צבע אחר. לסיכום – זה הקרמבו האחרון לחורף שחיפשתם.

קולקציית החורף של לילך אלגרבלי – עכשיו ב-50% הנחה
להשיג באתר, או בחנות הסטודיו LILACH ELGRABLY, דיזנגוף 94, תל אביב, טל': 03.5296079; ובלמעלה מ-60 בוטיקים ברחבי הארץ

 

 

HEROIC

 

HEROIC

 

HEROIC

 

#2 אם תציצו על המדפים בבוטיק HEROIC שבלב גן החשמל, תגלו שגם רואי צמח, המעצב ההירואי והסופר-מוכשר, גילה מחדש את החדווה לשנות התשעים הססגוניות: בין שלל פריטים יפהפיים מבדים סקסיים כמו קטיפה או לייקרה מבריקה, חליפות ושמלות ערב – רואי מציע גם חטיבה מלהיבה ומושכת פוקוס של סווטשירטים וקרדיגנים כיפים בצבעי בסיס עזים שנתפרו מרצועות פרנץ'-טרי בכיווני בד מנוגדים, ויוצרים בכך אפקט פסים מגניב, יוניסקסי ומלא חיים. משהו כמו הנסיך המדליק מבל אייר פוגש את הפאנלים הנשלפים של נוקיה. למתונים – יש גם דגמים מהממים בצבעי לבן, שחור, אפור או חמרה. אבל שום דבר לא מפיג את הדכדכת העונתית כמו לתפוס את הקשת בשתי קצוותיה. או בקיצור – דאבל ריינבואו!

קולקציית החורף של HEROIC – עכשיו ב-עד 40% הנחה
להשיג באתר, או בחנות הדגל Heroic, מקווה ישראל 14, תל אביב; וכן בסניפי רשת "רזילי"; ב-"רונית", הנשיא ויצמן 15, עפולה; ובוטיקים נוספים ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה