15 במאי, 2014

יום יום גן

איפה קונים בגדי ילדים ליומיום? זה קל. ב- Keds Kids. בואו לראות כמה יופי

אם יש משהו שיכול לייאש אותנו – זה משק הכביסה בבית, ובעיקר בחזית בגדי הילדים. מעבר לכך שהם חוזרים מהגן עם בגדי הסוואה (שהיו פעם בצבע תכלת) יש להם את הכישרון הנשגב להפוך כל טיפת מים לכתם שלא יירד לעולם. אבל במקום להתמרמר (מה שאנחנו מאד אוהבים) החלטנו לנקוט בצעדים נחושים ולהפוך את המלתחה שלהם לאיכותית, מגוונת ונוחה – ובעיקר בלתי נגמרת.

ובכן – ב- Keds kids מצאנו את התשובה. לצד מדפים עמוסים בפריטים אופנתיים ושיקים, גילינו עולם שלם ומקסים של בייסיק לגן ולגינה. פרטי הבייסיק כוללים חליפות סופר מעולות לבנים ולבנות שסוגרות לכם את כל הפינות ב- 59.9 ש"ח (ולתינוקות ב – 49.9 ש"ח). קחו למשל את החליפות המתוקות שכאן לבנות, ואת אלה שמככבות כאן לפעוטות – ותבינו מיד. בנוסף, יש מלא טישירטים שיהפכו את הילדים שלכם למאושרים עם הדפסים אהובים רק ב- 29.9 ש"ח – כמו אלה למשל. יש גם פריטים יומיומיים (33 ש"ח לפריט, שזה כלום ואל תעזו לפספס) שיגרמו לגננת להסמיק ונועדו להרכבה לעצמית (במילים אחרות – תתאימו בעצמכם).

והדובדבן שבקצפת – שני סיילים שיעשו לכם את החיים באמת יותר קלים: הראשון: כל שמלות הקיץ הקלילות והנעימות עד 79 ש"ח והשני: לארבעה ימים בלבד, החל מהיום ועד 17.5, קונים ב-300 ש"ח ומשלמים רק 250 ש"ח.

בקיצור, היכנסו לאתר של קדס קידס או בקרו באחת מחנויות הרשת והפכו את הילדים שלכם ליצורים הכי מתוקתקים בשכונה.

לרכישה באתר Keds Kids ובכל חנויות הרשת ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה