20 בפברואר, 2008

חתולים בצמרת

בוטיק מיוחד לחתולים יפיל את מיצו שלכם מהרגליים (לא נורא, יש לו עוד 8 נשמות ספייר)

אם זכיתם לשכן בביתכם הולך על ארבע, רבים הסיכויים שבימים אלה הוא מתגורר מתחת לאחת המיטות, בארגז המצעים, או בסל הכביסה. לפעמים נדמה שלילות ברקים ורעמים הומצאו במיוחד כדי להתעלל בנפשם הרכה של חתולים וכלבים, שנבהלים מכוחות הטבע באופן שגורם לך לקום באמצע הלילה ולהתקשר לאחת-ארבע-ארבע, בניסיון נואש לאתר את דני רופ ולבקש ממנו טובה אישית.

חתולים שצלחו בגבורה את הימים האחרונים ראויים לצ'ופר מיוחד: ביקור בבוטיק החתולים החדש והמעוצב להפליא (ויש לציין: הראשון מסוגו בארץ!) שפתחו ריבי מאיר וריני חביב-עמירן, מומחיות להתנהגות וטיפול בחתולים, שניהלו בעבר את העמותה למען החתול בישראל. זהו בוטיק קטנטן ומשגע, שיש בו – ביבוא אישי ומתוך בחירה מדוקדקת – כל מה שחתולים, כלבים ובעליהם יכולים לחלום עליו: מיטות קטנות ומצעים זערוריים, ביגוד וסוודרים צרפתיים (!), כלי אוכל שומרי-טמפרטורה בעיצובים צבעוניים, מנשאים לחתולים ולכלבים, קולרים זוהרים או מעוטרים באבני סברובסקי, רצועות ותגים שניתן לחרוט עליהם את שמו של המחמד, משחקים ואפילו עוגיות גורמה ועוגיות בריאות לכלבים, שריני אופה במו ידיה, אחת לשבוע, מחומרים טבעיים. בעלי הכלבים ימצאו לעצמם ספרים, מכשירי כתיבה, כלי בית ושטיחונים – כולם בעיטורי חתולים וכלבים, ואפילו חגורות, סיכות, שעונים וארנקים של Tifa-art – מקושטים בציורי חתולים. הסתובבנו שם מצד לצד (יש צד לחתולים וצד לכלבים), הבטנו כה וכה, הרגשנו כמו באמסטרדם, פריז וניו יורק (בו זמנית), חשבנו על איגור, החתול של השכנים, ולא יכולנו אלא להישיר מבט אל הירח, וליילל מרוב קנאה.

קולרי חתולים תוצרת אנגליה – 39 ש"ח, קולר Bobby עם קריסטלים מקוריים של סוורובסקי – 188 ש"ח (לחתול), 250-450 ש"ח (לכלב), ביגוד וסוודרים – 190-400 ש"ח, מנשאים – 250-740 ש"ח.
להשיג ב – 2FOR CATS – בוטיק לחתולים, דיזנגוף 147 פינת ז'אן ז'ורס, , תל אביב, טל': 03-5298279, www.2forcats.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה