21 בספטמבר, 2014

חלום שלנו

לא נמאס לנו לחלום: כמו בכל ראש שנה, ביקשנו מחברי מרמלדה לבחור לעצמם 2 מתנות לחג - אחת ארצית ואפשרית, והשניה - חלומית ומוגזמת לגמרי. קחו רעיונות, השראה ורמזים מרשימת הבקשות החושפנית שלנו, ובואו לראות מי מפנטז על מה. חבר'ה, הפרזתם

#1
שם החולם – עופר שני
>>> המתנה הארצית – העבודה "רוחצים בים" של יוסי ספירשטיין (5,000 ש"ח, שמן על קרטון, 70 על 80 ס"מ, מחנות האונליין של האמן)

"אולי זו הטמפרטורה המשכרת של סוף הקיץ, ואולי אלו הצבעים האפורים המהפנטים – הבנתי שהציור של יוסי ספירשטיין יאפשר לי להקפיא ולשים לצידי פיסת ים שמלווה במזג אוויר מושלם. שילוב שהוא משהו שאתה מצפה לו גם בחורף וגם בקיץ".

>>> המתנה החלומית – להיות גולש

נפגשים מחר ב-05:00 בהילטון? להיות גולש

"הייתי שמח להתעורר בוקר אחד ולגלות שאני ממש טוב בגלישת גלים"


 

#2
שם החולמת – ענת בנדורי
>>> המתנה הארצית – מחברות סקיצה (מהחנות של אמילי יחזקאל / מהחנות של אושרית בן גל / מהחנות של כרמל קושניר / מNOOK / או מאיציק מימון)

מקשקשת ומקשקשת. מחברות סקיצה יפות לענתי

"המכורים למוצרי נייר בכלל ולמחברות ופנקסים בפרט יודעים  – מדובר בהתאהבות. אם זה הכריכה או האיור שעליה, הטקסטורה של הדפים, הפורמט או הדחף להתחיל לקשקש. אז למרות שיש מצב שאני יכולה להתיישב ולשרבט סקיצות מהיום ברצף עד שנה הבאה במחברות שכבר יש לי אני מצרפת לי עוד כמה אופציות יפהפיות".

>>> מתנה חלומיתלרקוד עם ביונסה (ככה למשל)

אול דה סינגל שמיינעס. לרקוד עם ביונסה

"אני רוקדת ממש כמוה ולא מתעייפת בכלל!! מבחינתי, אפשר להתחיל באמצע היום במשרדי מרמלדה בתל אביב ולהמשיך למופע גמר הסופרבול באמריקה… אחרייך בי!"

 

 

#3
שם החולמת
קארין טובי
>>> המתנה הארציתנעליים בזהב-שחור של מיכל מילר (476 ש"ח מהחנות של המעצבת)

זה מגיע עם הרגליים? נעליים של מיכל מילר



"גילוי נאות: מיכל היקרה והמוכשרת היא כמעט קרובת משפחה שלי. מה שאומר שיש כאן שילוש מוצלח: גם נעלים חדשות, גם בזהב-שחור (שילוב אהוב), וגם לא אעשה פדיחות בארוחת החג עם הסנדלים המדובללים שקניתי ברחוב ואוטוטו מתאיידות".

>>> המתנה החלומית – בר שאפשר לקחת אליו את הילדים

שובלי, חוזרים הביתה בבימבה שלך. בר ילדים-פרנדלי

"איך אף אחד עדיין לא חשב על בר שלגיטימי להגיע אליו עם הילדים? מקום חמוד כזה, שפתוח מהצהריים עם מוזיקה טובה וחצר סגורה שאפשר לשחרר בה את הילדים ללא דאגה בזמן שמורידים עוד פיינט. ואם כבר – שחצי גולדסטאר יעלה 20 ש״ח כמו פעם. זה הכל".

 

 

 

#4
שם החולם – אורי בנדורי
>>> המתנה הארצית – פנס ראש מקצועי בלאק דיימונד
(250 ש"ח, מהחנות מאיה הולדינג)

סופסוף אפשר לראות מה קורה בבוידעם. פנס ראש מקצועי


"פנס ראש זו המצאה גדולה, בעיקר לבנים אבל גם המין היפה מוזמן לנסות. היתרון הוא שהידיים חופשיות לעשות הכל ובעיקר שתיהן חופשיות. הקץ לאכילת הפנס כשצריך לתקן חשמל בחושך! Black Diamond זו באמת גרסת העל של התחום, ויש גם בעוד צבעים. זה גם מתקשר עם ספורט אתגרי ופיקניקים, כך שתדמית כורה הפחם בהחלט נגמרה".

>>> המתנה החלומית – טיסה לחלל (250,000 דולר)

אפשר לעצור בדיוטי? טיסה לחלל של VIRGIN


"נמאס לנסוע לצימר בגליל? ניו יורק חוזרת על עצמה? פרובנס צפופה? זה הזמן לגוון! צריך לאסוף את המשפחה (או רק את עצמך) ולטוס לחלל. לא מדובר עדיין על קפיצה למאדים, סתם הקפת כדור הארץ, אבל גם זה ישדרג אותכם בקרב חבריכם: זה באמת לא דומה לכלום, והמראה אמור להיות מרהיב במיוחד. יש שתי אופציות: או עם ריצרד ברנסון מוירג'ין,  Virgin Galactic, שלוקח הזמנות ב-250,000 דולר, בלי לציין מועד המראה (אבל עם החזר כספי מלא) או עם אילון מוסק מ- SpaceX, שעדיין לא לוקח הזמנות, אבל התוכנית המלאה כוללת הגעה למאדים (בינתיים לא הוטסו אנשים, רק ציוד). אלה שני יזמי על (אחד עם חברת תקליטים וחברת תעופה והשני עם מכונית על חשמלית), עם המון כריזמה ועם קבלות רציניות. תבלו"


#5
שם החולמת – גלי שני

>>> המתנה הארציתמארז חותמות ABC מבית O Check מדרום קוריאה (95 ש"ח, מהחנות של בל אנד בו)

 

 

תחתום לי כאן כאן וכאן. חותמות יפות של O CHECK



"בתור מישהי שכל חייה אורזת מחדש כל ספר, עפרון ועציץ שאני קונה מתנה, ואחרי שהצטיידתי כבר בכל נייר עטיפה  וואשי טייפ אפשרי, אני מרגישה בשלה לעבור לשלב החותמות. בייחוד המארז הזה שמאפשר לחבר בין אותיות, להרכיב מילה שלמה ואז להחתים. תפור עליי".

>>> המתנה החלומיתהופעה פרטית של קולד פליי

מיי פלייס אור יורז? הופעה פרטית של קולדפליי

"מה יותר חלום מהופעה פרטית אחד על אחד של קולדפליי, כשאני וכריס מסתכלים זה לזה, אף מול אף? אפשר אצלי, או אצלם בבית, מה שנוח ומסתדר מבחינת בייביסיטר באותו ערב…"

 

#6
שם החולם – יוסי בראומן
>>> המתנה הארצית – ארגז מסעות ישן (2,008 ש"ח, מחנות ארגזי העץ "דה אולד בוקס" של ורד וענבל)

מחביאים את כל הפיסטוקים. שולחן קפה ארגז עץ

"עם כל הכבוד לשולחן שיש לי בסלון כרגע, הוא שייך לאחותי ולכן יכול ללכת ממני בכל רגע. ובאותו רגע, ארגז ישן – אתה שלי!"


>>> המתנה החלומית – מימון הסדרה שכתבתי

בית קפה, פנים, סצינה 730. מימון לסדרה

"סליחה, כן? אבל עם יד הכי כנה על הלב, המתנה החלומית שלי היא למצוא מישהו או מישהי נדיבים וחכמים שישקיעו בסדרה (המאוד מצחיקה) שכתבתי".

 

 

 

#7
שם החולמת – איה ודנה
>>> המתנה הארציתנעליים Porselli בצבע קאמל (770 ש"ח, ממגוון חנויות)

פירואטים סביב הקיוביקל. נעלי פורסלי

"אני חולמת, נושמת וחיה בנעלי בלט. ועכשיו כשפורסלי הגיעו לארץ, אני פשוט ח-י-י-ב-ת זוג אחד. או יותר, תלוי במי שקורה את השורות האלו"


>>> המתנה החלומית – בית פרטי באמלפי ובטוסקנה

בונג'ורנו פרינצ'יפסה. בית במפרץ אמלפי

"כל אחד זקוק למקום מפלט. אני אישית זקוקה לשניים: אחד לזריחה – עם נוף למפרץ אמלפי באיטליה, והשני לשעת שקיעה, שישקיף על כרמים וגפנים בטוסקנה. וכל מי שהיה שם – יבין אותי וירים תרומה. בקרוב בקיקסטארט."

 

 


#8
שם החולם – איתי מורג

>>> המתנה הארצית – שער כדורגל מקצועי גדול (489 ש"ח, מהחנות "עמק שופ")

כדורגל משחקים עשרים דקות. שער כדורגל אישי

"הילדודס כבר מזמן מקרקסים אותי, אז לפחות שזה יהיה בקלאסה (נ.ב איפה מוכרים משאפים?)"

>>> מתנה חלומית – מטאטא קווידיץ' אמיתי

הרמיוני, אליי! מטאטא קווידיץ'

"יש צורך להסביר? בניגוד לאופניים החשמליים, הוא לא דורש הטענה, לא צריך קסדה, או להיגרר עם הסוללה המטופשת, ואין צורך לחלוק את הנתיב עם רוכבי האופנים הבוצדמים…"

 

 

#9
שם החולמת – מיכל גלר
>>> המתנה הארציתהעבודה Miniature Early Spring של צדוק בן דוד (465 ש"ח, נירוסטה צבועה בקופסת פרספקס 9x9x9 ס"מ, מהחנות / גלריה אונליין "ויטרינה")

עץ או בא לי. עבודה של צדוק בן דוד

"עם כל הכבוד ליצירות הקסומות של נילי ואסא – גם לי מגיעה  עבודת אמנות אמיתית ובמיוחד אם מעורב בה עץ – אחד האלמנטים בטבע שיכולים להביא אותי לדמעות".


>>> המתנה החלומית – הקדשה אישית באמצע הופעה של Arctic Monkeys

[youtube Y4NGoS330HE&feature=youtu.be]

"הייתי רוצה, אם זה לא הרבה לבקש, שאלכס טרנר יקדיש לי את השיר הזה בהופעה חיה של ארקטיק מאנקיז בברסרי בפריז. יכול להיות נחמש".

#10
שם החולמת – מורן גולדמן

>>> המתנה הארצית – משקפי שמש מנומרים (750 ש"ח מהחנות של המשקיפה)

 

 

גררררר... משקפיים מנומרים של המשקיפה ודפנה לוסטיג

"כי אני חייבת משקפיים חדשים ואין על מנומר :)"


>>> המתנה החלומית
ירח דבש חוזר

סניור, שייק קוקונט פור פאבור. האני מון שני במקסיקו

"ירח דבש חוזר, והפעם עם שמש במקסיקו בבקשה!!!"

#11
שם החולמת – מירב נעים

>>> המתנה הארצית כפפות אגרוף (150 דולר, מהחנות פאוור-לוק למשל)

מדמיינת את בעל הדירה. כפפות אגרוף מקצועיות

"מה שמפריד ביני לבין שני אימונים שבועיים בקיקבוקסינג זה זוג כפפות טוב. מרגישה שאם רק אלבש כאלה – הדרבון להגיע כבר יהיה כלול בפנים…"


>>> מתנה חלומית-  שוקולד עם ערך קלורי שלילי

אף מילה לאולגה רז. שוקולד עם ערך קלורי שלילי

"תעצמו עיניים ותדמיינו איתי עולם שבו ככל שתאכלו יותר שוקולד, הבטן שלכם תהיה שטוחה יותר. איי הב אה דרים!"


 

#12
שם החולמת – גליה אלוני דגן
>>> המתנה הארצית – פינת ישיבה (1,200 ש"ח בחנות Woodlee)

העברנו את הישיבה החוצה. פינת ישיבה של Woodlee


"שמתי עין על פינת ישיבה מתוקה שתתאים בול להשקת הסטודיו החדש שאני חולקת עם שותפים מקסימים, ממוקם שני רחובות מהים, ברחוב סואן ומהביל, אבל מספק אווירה מושבניקית רגועה. במיקום כזה, ממש מתבקש לקיים ישיבות עבודה וסיעורי מוחות על הדק הרחב שבחוץ. כרגע אנחנו מסתפקים בשני כיסאות אדומים ושולחן בגודל מאפרה, אבל נשמח להמיר את השיק האיקאי בסט הזה של WOODLEE, לא בשבילנו כמובן – רק לנוחות לקוחותינו המהממים. ובגלל שהייתי צנועה והסתפקתי במתנה ב-1,200 ש"ח, אשמח לשדרג אותה בפטנט המגניב הבא שמצאתי ברשת: ספסל שהופך תוך שניות לשולחן קק"ל, לטובת הבראנצ'ים המפנקים כשעובדים בסופי שבוע. במסיבת ההשקה שתיערך בקרוב (חברים, ההזמנות בדרך) אנחנו מבקשים שתאספו כסף למתנה קבוצתית (נניח, הספסל הזה). עציצים וחמסות יש לנו כבר מעל לראש.

>>> המתנה החלומית – חלל Transport (מכאן)

שקט, אנחנו במיגונית. בועת טרנספורט

"ה-"טרנספורט" (בחירת שם איומה, אבל זה כנראה סובייקטיבי) הוא חלל בצורת ביצה, פקעת להתרגעות מוחלטת שמיועדת לאדם אחד או שניים ומציע תאורת לד ממסטלת שמתואמת עם מוסיקה ממסטלת לא פחות, ומבטיחה להעיף את המשתמש לגלקסיות רחוקות. החלל הפנימי מרופד בכריות נוחות ומתיימר להיות הרחם שתמיד רצינו לחזור אליו. באתר של הפקעת (יש כמה סוגים) מציעים "מרחב וקול בהשראת מרחבי המדבר האינסופיים והשמיים הכחולים" (שזה ניסוח מעניין של קופירייטר שלא שמע מעולם על קלסטרופוביה ותאורה מלאכותית). בחרתי בשי הצנוע הזה בהשראת, אם כבר, המרחב המוגן – זו בעצם מיגונית בוטיק למלחמה הבאה, שתשמש לי מקום מפלט מכל הביבי נתניהואים והבני גנצים והדעאשים והכיפות ברזלים והמערכות שעות לכיתה בי"תים והאסיפות הורימים והתשלומי רשותים והגדעון סערים והגאולות אבנים. במידה והפקעת לא תעזור איאלץ לבחור מתנת חג אחרת, כנראה שימוש בדרכון הזר שלי, אבל זאת מתנה שרוגל אלפר כבר בחר לפניי, אז אבוד לי".    

 

 

 

 

 

#13
שם החולמת – יעל בן יהודה

>>> המתנה הארצית – מאוורר תקרה (400 ועד 4,000 ש"ח)

בוהים בבז'. מאוורר תקרה

"רק מאוורר תקרה יפה וטוב יפטור אותנו סופסוף מההתלבטויות בלילה של עם מזגן / בלי מזגן / עם פוך / בלי פיקה / עם צוואר תפוס / בלי חלון פתוח / עם יתושים / יאללה חתכתי לישון בסלון. די, בחול המועד הקרוב זה הכי קורה. מאמי תכין מקדחה".


>>> המתנה החלומית – להתעורר עם השיער של יוליה פלוטקין

כפרה עליך. השיער של יוליה פלוטקין

"חשבתי לבקש שלום עם דעא"ש. או דואט עם ביונסה. עוד שעה וחצי שינה בלילה. או שאיזה נשמה טובה יקנה לי את כל 500 המועדפים ששמורים לי בוויש ליסט במרמלדה מרקט ויעזור לי לחסל קצת את הרשימה (רני, יש לך את הסיסמא ליוזר?). אבל כשזה מגיע לפנטזיות אמיתיות – אני שטחית כמו השיער הדק והמבאס שלי. חלום שלי לקום בבוקר עם רעמה אמיתית, עם נפח, כזו שאפשר באמת לתחוב בה אצבעות וללכת לאיבוד, שמפיצה ריח פריחת אביב במשרד ולא חושפת קרחות כשמרימים לקוקו. יאללה פלוטקין, מתי מתחלפים? תסתדרי עם שלי? את יודעת איך לשים פאה?"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה