20 במאי, 2015

חלב ודבש

מתוך כל הגביניות והתופינים שהתקבלו על שולחן המערכת לקראת החג, שלפנו עוגת גבינה אחת וצנצנת דבש אחת. איטס שבועות, שמיינעס

אתם יודעים, בתור מערכת רצינית ועמוסה ("חדווה! איפה שמרת את התחקיר על הטנקיני?"), גם אנחנו טועמים עוגות גבינה לקראת שבועות. ולמרות שעד לא מזמן עוד נעצנו פירורים מפורים, הימים שלפני חג שבועות הם כנראה הטעימים והפופולריים ביותר במשרד: פתאום אף אחת לא סופרת נקודות, אף אחד לא רגיש ללקטוז וכולם נהיו לנו מבקרי מסעדות מדופלמים ("שכבת המרנג היתה מעט עפיצה לי").

אז אחרי שטעמנו פה לא מעט עוגות גבינה (ובורקיטס, גביניות וכל דבר לבן שתופס טרמפ על החג), יישרנו, השווינו, בחרנו הכנו תה והמשכנו לזלול – בחרנו בעוגת ריקוטה ונוצ'ולה של מאפיית "ביסקוטי" השובבה, וב"דבש השדה" שהפך לפריט חובה על השיש שלנו. לא בסדר כמה שזה טעים.

מנימוקי השופטים נצטט רק כי הטורט העגול והיפה הזה שמורכב מבסיס עוגיות חמאה, ממרח נוצ'ולה ואגוזי לוז, שכבת קרם גבינת ריקוטה אפויה ופירורי קראמבל פריכים מעל – התגלה כמאוזן מבחינת מתיקות, מושלם מבחינת המרקמים השונים ופיצוח מושלם לקינוח החג. לגבי הדבש, ובכן מקורו מכוורת בגליל התחתון והוא הדבר הכי גולמי וטהור שפגשנו. הצנצנת כולה מרגישה כמו מתנה אישית מהכוורן, בלי שום התערבות כימית או תוספת של נוזלים מדללים. לא תאמינו כמה זה מתאים לשלוח לחבר אהוב, עם פומפרניקל פרוס בצד. הכי ברלינאי מצדנו.

עוגת ריקוטה ונוצ'ולה – 58 ש"ח לפס עוגה, 158 ש"ח לעוגה עגולה (קוטר 26 ס"מ)
להשיג בחנויות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית לכל הארץ, טל': 03.5704015/8

"דבש השדה" – 55 ש"ח (לצנצנת של קילו) + 10 ש"ח משלוח אישי עד הבית
להזמנות ופרטים – עמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה