22 באפריל, 2012

מכניסים חופשה לתיק

הצצה לקולקציה החדשה של דניאלה להבי, שעוצבה בהשראת חופשה חלומית באיטליה, שולחת אותנו לעולם שכולו שיק אירופאי

אין תסכול גדול יותר מלאבד את הארנק (על כל מזומניו וזיכויו), ובעיקר כשמדובר באחד שאין להשיג יותר (או כזה שחלמתם עליו במשך שלוש משכורות). לנו, למשל, זה קרה לפני עשור, עם ארנק בלתי נשכח של דניאלה להבי, חום מבחוץ, ירוק ומושלם מבפנים, שפנטזנו עליו בערך חצי שנה ונגנב כעבור פחות מחודש (מילה לגנב:  אחלה טעם). אחרי שנואשנו מלמצוא אותו, אמרה לנו מישהי: "הפיצוי הכי טוב? פשוט לקנות אחד שתאהבו יותר". צודקת. בעונה הנוכחית נראה שנוכל אחת ולתמיד לסגור את הסיפור בתיק-תק (או אבזם).

לא סתם נדמה שדניאלה הייתה כאן מאז ומעולם. הסטודיו לארנקים ותיקים הנושא את שמה הוקם כבר ב-1990, ובהמשך התרחב גם למותג נעליים ואקססוריז מעור, כולם בעיצוב מקורי שלה. בכל חודש משתחררת מהסטודיו קולקציה חדשה, רלוונטית ומחוברת לצבעים, להדפסים, ולכל מה שהכי נכון להיתפס בו על הראן-וואי, באותו הרגע. קולקציות אביב-קיץ האחרונות שהושקו שואבות למשל את השראתן מחופשות בריזורטים נחשקים כמו סנטוריני, קנקון או זנזיבר. אבל אנחנו – אירופה הקלאסית שכמונו – נראה שרק חיכינו לקו "קאפרי" היפהפה שנוצר כולו מעור בטקסטורת פסים מודגשים. בקולקציה תמצאו ארנקים קטנים, תיקי קלאץ' או תיקי סל, כולם עם בטנות מבדי פסים ומשבצות להשלמת הלוק החיצוני. יש גם סנדלים שטוחים או נעלי עקב, חגורות ואפילו כובעים בהם שולב העור הייחודי המפוספס. כל הקולקציה נצבעה בשלושה גווני סורבה מעושנים, שיזכירו לכם שמשיות, כסאות נוח ומזרני-ים במראה נוסטלגי, וייקחו אתכם בשנייה לחופשת לקשורי באיים האיטלקיים, אפילו אם אתם מסתובבים איתם עם הכלב מתחת לבניין.

אנחנו נצמדנו חזק לארנק פסים בצבע ג'ינג'ר-חרדלי (בתמונה למטה), איווררנו סוף-סוף את הכפכפים והרמנו טלפון לפדיקוריסטית. זהו, מבחינתנו אפשר לפתוח את העונה. רק זהירות, לא להשאיר את הקאפרי שלכם לבד, אפילו רגע אחד.

ארנקי "קאפרי" מבית דניאלה להבי – 590-690 ש"ח (קיימים בשני גדלים ושלושה צבעים, כולל רצועה שניתנת להסרה)
להשיג בחנות הפופ-אפ של דניאלה להבי, או בסניפי הרשת ברחבי הארץ (סניף חדש בקניון עיר ימים בנתניה), טל': 072-222700. רשימת הכתובות המלאה – באתר הרשמי. חפשו גם "Daniella Lehavi" בפייסבוק, לחצו כאן להצצה בקטלוג אביב-קיץ 2012.

אחד מכל אחד, תודה. מתוך קו "קאפרי" של דניאלה להבי (צילומים: רן גולני)



שמה פס. קולקציית "קאפרי" לקיץ 2012 של דניאלה להבי


 

 

 

[PSGallery=bdatk225f2]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה