15 ביוני, 2017

חולצת הטי והרוכל

המותג המקומי והמשובח VENDER, שמשדר אווירה חוצלארצית ונמכר ברחבי העולם, מגדיר מחדש את רמת ההשקעה והאיכות שאפשר לפתח פה. גל גדות, את לא הוונדר היחידה בעולם, אוקי?

מי רוצה, רוצה לשמוע מעשה בבגד, שהיה כל כך יפה, כל כך פיין ועם מבטא כל כך זר על המדף, שכמעט נפלנו כשהמוכרת אמרה "אתם יודעים שזה לגמרי כחול-לבן, כן?". גברת, אל תתחכמי.

ובכן, כדי שאתכם לא יפתיעו, הנה כל מה שצריך לדעת כשניגשים למשש פריט של VENDER, הדבר הכי לא מכאן – שיצא מכאן: לאחר שהצטיידו בתואר באופנה מ"שנקר", כמויות כשרון מהבית וארגזי השראה מעולמות האמנות, המוזיקה ויבשות מרוחקות – החליטו לפני שנה המעצבים העומדים מאחורי "ונדר" (רוכל בלועזית) לפתח מותג שיהיה מצד אחד פרקטי, מתאים לכל ג'נדר, לכל מבנה גוף ולכל שעה ביום; ומצד שני – בדרגה אולטרה-איכותית, תשומת לב מוטרפת לפרטים ורמת גימור שהמתפרות כאן לא רגילות. לא סתם 3 הקולקציות שהוציאו עד כה, תוכננו ונמכרו יפה-יפה בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואתרים בינ"ל נחשבים ("אסוס" למשל). ממש לאחרונה השיקו הוונדרים גם קולקציה עם משפטים רקומים באווירת קאנטרי-אמריקנה, שפיתחו עבור ויחד עם בוטיק "בל אנד סו". הציטוטים שנרקמו, כמו כל החלטה עיצובית שלהם, חושפים מעבר לדגש על איכות – גם מחשבה קריאייטיבית על קונספט, שמעניקה ערך-מוסף לכל פריט, מהכובעים ועד אריזת המשלוח. כך למשל הודפסה המילה Introvert, שפירושה "מופנם", בצידה הפנימי של חולצת טי (הבנו?). יש גם חולצות עם רקמת טארות (מעניין מה תגיד עליכם זו שתבחרו), אוברולים נשיים סופר-מחמיאים, או סווטשירטים עבים ונעימים באופן קיצוני (כנראה מ-50% כותנה-50% ענן), שעל שרווליהם נרקמו הרגשות Love / Fear (כך שתוכלו ליטרלית – To wear your heart on your sleeve). מי שמחפשת פונקציונליות מהפליידייט בבוקר ועד זה שבערב, שתלך על שמלות-טי עם כיסים נסתרים (תודה על זה) בהדפסים מקוריים של חיות וציורים פיקאסו-יים מופשטים.

אבל הטאץ' הכי הכי? אם תציצו מאחורי תגיות-הבגד הממוספרות ידנית, כיאה למהדורות מוגבלות, תמצאו בנוסף להוראות כביסה גם משפטים משעשעים ועצות מרוכלים מיומנים, המתחלפים מדי עונה (בואנה, יא משקיענים). על שלנו למשל נרקם, בתרגום חופשי: "שטפו בכביסה קרה. אל תכניסו למייבש. תתייחסו יפה לאמא. תטיילו הרבה. בוונדר הזה". נעשה ונלבש.

VENDER – החל מ-189 ש"ח לחולצת טי ועד 420 ש"ח לשמלת טי
להשיג באתר, ב"בוטיק 5" (לינקולן 5, ת"א) ובחנויות נבחרות. לפרטים על מכירות פופ-אפ ומבצעים – הצטרפו לדיוור, לפייסבוק או לאינסטגרם.

 

 

כמו לחבק ענן. הסווטשירטים והאוברולים הנעימים של VENDER

כמו לחבק ענן. הסווטשירטים והאוברולים הנעימים של VENDER

 

 

לרקום את מה שמרגישים בלב - ממש מעליו. פריטי יוניסקס רקומים של ונדר

לרקום את מה שמרגישים בלב – ממש מעליו. פריטים רקומים של ונדר, להשיג ב"בל אנד סו"

 

 

טיפים של רוכלים מיומנים. חפשו את אוסף התגיות המתחלפות של ונדר

טיפים של רוכלים מיומנים. חפשו את אוסף התגיות המתחלפות של ונדר

 

 

מאמנות מופשטת ועד אמריקנה. עולמות ההשראה של VENDER

מאמנות מופשטת ועד אמריקנה. שמלות אמנותיות; טי שירטס רקומות – להשיג ב"בל אנד סו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה