23 באוגוסט, 2015

חג בידיים טובות

חג שמח לכל השאננים והשאננות! תנו לנו לחלוק אתכם משהו חשוב - השנה אנחנו מתכוונים לקנות מתנות לחג (וגם לעצמנו, מה יש?) מאנשים שיזמו, הכינו ועיצבו אותן בעצמם. החלטה חשובה שכזאת

בוקר טוב לכל הנופשים והנופשות ביוון / טוסקנה / קוסטה בראווה / ומי שרק עובר פה לקונקשן בדרך לכנרת; וסליחה על ההפרעה. עצרנו רק לרגע את כל הרילקסיישן שהולך פה, כדי להזכיר לעצמנו ולכם להסתכל בקלנדר ולהילחץ ביחד מהעובדה שעוד שניה וחצי כבר חגים.
 
רגיעון יום, מישהו?

ובכן, רגע לפני שאתם מתמוטטים על המדרגות הנעות של הקניון (מיינד דה גאפ, ליידיז) שימו לב לאוצר שמחכה לכם במרקט:

בסייל שנה טובה הגדול והחגיגי שנפתח הבוקר במרקט (טרו-טרו-אה! החל מ-30% הנחה!) מחכות לכם מאות חנויות מטריפות של מעצבים עצמאיים ויזמים קטנים, שיצרו או אצרו במו ידיהם וכשרונם את הטוב ביותר, והיינו מאוד מאחלים לעצמנו לקבל. כמו כרית האוריגמי שאי אפשר להאמין איך מיקה בר מכינה בעשר אצבעות, שמלת כפתורים משוחררת שליאת רזיאל מעצבת למותג האלגנטי שלה LIAH, שהולכת אגב בול עם סנדלי רצועות שחורים של המותג המקומי "אברמיי". ורגע! הנה הנה סולם כזה בדיוק תמיד רצינו, תודה לך קרן פורטוגז. וכמובן, זה לא חג בלי שמלה מסתובבת לקטנה, כמו זו שמכינה שרית "נוקיל'ה" לולאי. ומה דעתכם על כרית מקסימה כזו מהחנות הרשמית של "בל אנד בו" בישראל? והנה מתנה הכי קולעת למארחת שלנו – אדניות מעקה חכמות ומקוריות של גרינבו (דליה, את יותר ביגוניה או קקטוסים קטנים?). בקיצור, לא חסר.
 
יאללה, סל הקניות לא ימלא את עצמו. לכו לבחור מתנות יפות לעצמכם ולמשפחה (הכי חשוב), כלים בעבודת יד לשולחן השופוני שלכם, ספרים מחנויות עצמאיות, וכל דבר שאתם ואנחנו יודעים בדיוק מי העומד מאחוריו ומצדדיו. רוצים הוכחה? הציצו כאן בסרטון המרגש שהכנו במיוחד בנושא, ותוכלו להכיר את האנשים האמיתיים, היוצרים והמעצבים שממלאים את לבנו, פייס טו פייס. או זהו, שיהיה חג ממש שמח.

לסייל שנה טובה החגיגי שלנו – בואו הנה (30% הנחה ומעלה, עד 16.9.15)

(המעצבים והחנויות בתמונה למעלה, משמאל בכיוון שעון: שירן מן, "בובה צילה", דיקלה לבסקי, ושריל רז גולד / Blush)

 

[youtube MAcG9_Bz4uE]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה