05 ביוני, 2012

חברים לעט

אתר המוקדש למתנות הכי שוות להביא לסופרים, משוררים, בלוגרים, קוראים וטוקבקיסטים - עושה לנו סיפתח ל'שבוע הספר'. חתימה, מישהו?

עוד רגע מתחיל החג האהוב עלינו יותר מכל, "שבוע הספר", ולמרות זאת אי אפשר שלא להתמלא בהרהורים נוגים. כי כשאומרים לידינו את הביטוי "עם הספר", אנחנו חושבים במרירות רק על "ספר הג'ונגל", ועל האווירה הכל כך בלתי ספרותית ששוררת פה בימים האלה. ולמרות, ואולי דווקא בגלל זה, נדלקנו על שני אתרים שעוררו בנו מחדש את חדוות הקריאה, הכתיבה וכל מה שביניהן.

באתר הבריטי Literary Gift company ("החברה למתנות ספרותיות", בתרגום חופשי) מצאנו מבחר עצום של מתנות משגעות במיוחד לקוראים, כותבים, בלוגרים, עורכים, מגיהים וסתם אוהבי-ספריות: ספלים חינניים ("לכו מפה, אני כותב/ת בלוג", "ספריות: המקום הכי ששש…"), סימניות מגניבות ("אני יודע איך זה נגמר"), סימניות עוד יותר מגניבות (פתק דביק בהדפס של עלה מייפל מיובש, לסימון הדף בספר באופן רומנטי במיוחד), טי שירטים רלוונטיים ("הוליווד הורסת את הספר") והמתנה האולטימטיבית לאנשים כותבים באשר הם (סופרים לא מוכרים, תסריטאים בפוטנציה, משוררים בלתי מוערכים – בקיצור, אנחנו וכל מי שאנחנו מכירים): עט לאימונים בחלוקת אוטוגרפים (להלן: חתימות למעריצים).

אחרי שופינג מענג אצל הבריטים (שולחים לארץ, תמורת דמי משלוח), התפנינו לאתר מקומי מוצלח בשם "הספרייה", ששיך ל"מרכז הספר והספריות" (יוזמה משותפת של משרד החינוך, ארגון ספרני ישראל וביה"ס לספרנות, מידע וארכיונאות של האוניברסיטה העברית. פווו!). זהו אתר ידידותי וצבעוני שמפרט את כל האירועים הנוגעים לספרים – בחודש הקרוב, ובכל ימות השנה – ומקפיד להתעדכן בתדירות כזו עד שאפילו אנחנו, שלוקים באובססיה קלה, מגלים בו דברים חדשים בכל ביקור (טוב, לא מדי שעה, אבל כמעט). איך אומרים בעברית פוסט מודרניסטית? מפתיע במוּשקעוּתוֹ. חג שמח לכל המכורים לתוצרי נייר. תיהנו כל עוד אפשר.

>>>> מתנות לכותבים ולקוראים – ספל – 9.95 פאונד, עלה מייפל דביק – 2.95 פאונד, סימניה מגנטית – 1.95 פאונד, עט לחתימות – 1.50 פאונד, טי שירט – 14.95 פאונד (בתוספת דמי משלוח לארץ).
להשיג באתר www.theliterarygiftcompany.com (או חפשו ישירות במתנות לכותבים או מתנות לקוראים).

>>>>אתר "הספרייה" –
www.hasifria.org.il

 

חייבים מאג כזה. עוד מתנות מתוך אתר the literary gift company

 

באהבה לויסלבה שימבורסקה. "מחברת טיוטות אבודה" , נא למצוא אחרי שנפרוש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה