03 בינואר, 2011

חבושים בטוקיו

אוסף כובעים צבעוניים שמצאנו בבוטיק "אנטיתזה" הכניס אותנו לחורף בראש טוב

כל כך חיכינו לחורף, שכמעט שכחנו מהסייד-קיק שלו: הכפתור של הדוּד. איזה ניג'וס! הנה רק שלשום – חזרנו הביתה בשתיים בלילה ממסיבה פרועה, עם ראש בניחוח מרלבורו אדום, גלונים של מים קפואים בצינורות ואפס רצון להשקיע למחרת בחבר'ה במשרד ולהופיע עם ראש חפוף ודלקת ריאות (הכול נכון אגב, חוץ מהקטע של השתיים בלילה, המסיבה הפרועה והמרלבורו). מה עושים? בשלב הזה נזכרנו בחברם הטוב והמכסת"ח של כל ה"בֶּד-הֵר-דֵייז" למיניהם – הכובע.

קחו לדוגמא את אלו שמככבים בבוטיק הגדוש כל טוב – "אנטיתזה" של ענת יערי, מי שבעבר הציעה חפצי אמנות ועתיקות לבית, אך כיום, כבר למעלה משנתיים, מארחת אצלה מעצבי אופנה ישראליים, נעליים, תיקים, תכשיטים שבטיים מיובאים, ולאחרונה – גם אוסף מתחלף של מאות כובעים. ענת שיצרה קשרים עם מותג הכובעים Grace הוותיק והצבעוני מיפן, מייבאת לכאן קולקציה מגוונת ועמוסה של מגבעות וכובעים בעיצובים מתחלפים לגברים ונשים, כשכל אחד מהם יחיד במינו ומיוצר כפריט One of a kind (ממש כמו השיער שלנו אחרי חפיפה בלי קונדישינר).

את כובעי הפדורה והקש הפופולריים מהקיץ, מחליפים כעת בחנות כובעי קסקט מחממים, ברטים, כובעי מצחייה סרוגים, כובעים המשלבים כותנה ועור, ג'ינס וצמר או קטיפה ותחרה, חלקם אפילו דו צדדים – וכולם נעימים ביותר, לא מסתירים את הנוף או מגרדים (ווהו!), ויוציאו אתכם מהבית עם תחושה מיידית של חורף אמיתי (אפילו אם ירדתם בכפכפים לסיבוב קרטיב עם הכלב). בחרנו לנו אחד מבד כותנה פרחוני, קנינו אחד מצמר מתנה לחברה עם שיער קופצני וצומי במיוחד, ויצאנו מכוסים מכל הבחינות.


כובעים מיובאים מיפן – 249-399 ש"ח
להשיג בחנויות הבוטיק "אנטיתזה" (פרישמן 73, כיכר מסריק, תל אביב, טל': 03-5290906; או דרך השדה 2, פרדס חנה, טל': 077-2044010)

 

 

נעים לי מאוד. כובעי Grace מיפן בבוטיק "אנטיתזה" (צילום: מירי דווידוביץ')

 

 

[PSGallery=3twve8i93k]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה