11 בספטמבר, 2011

זמן תרבות

התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה את העונה החדשה לכל המשפחה במסגרתה תמצאו המון מופעים מפעימים ורגעים מרגשים שיישארו אתכם המון זמן אחר כך

לאחרונה רווחת ההכרה כי האזנה למוסיקה קלאסית החל מגיל צעיר עשויה לתרום רבות ליכולות הקוגניטיביות, הרגשיות והמוטוריות של הילד, ואף ליעל את יכולתו להתמודד עם קשיים בעתיד. פרופ' עמוס רולידר מתאר זאת כך: "מוסיקה היא מעין שפה נוספת שהילד רוכש, המסייעת לו לפתח את היכולות הכה חשובות להתפתחותו: הקשבה, יצירתיות, יכולות אבחנה בין סוגי צלילים, רגישות לסנכרון והרמוניה, הבנת קשרי סיבה-תוצאה ואף הערכה ליוצרים ולמבצעים"

אז אם גם ילדכם רוויים בחומרים תרבותיים מנומנמים וקלים לעיכול (טלוויזיה, בריכה, במבה וכו'), הגיע הזמן לפרגן לעצמכם ולהם קצת יותר. התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה את "קלאסיקלי – הסדרה לכל המשפחה", עונה 2011-2012. במסגרת הסדרה תמצאו את המופע "הענק וגנו" עם אלי גורנשטיין הגדול; את המופע "שיקוי האהבה" שמתאר את סיפור אהבתו של בן כפר לאצילה (ויש גם סוף טוב); המופע "היפיפייה הנרדמת ופעמוני הרוח" בביצוע אנסמבל ענבלים – האם יצליחו הפעמונים להעיר את היפיפייה? ואיפה הנסיך כשצריך אותו? ועוד מופעים מסעירים ומרגשים.
אתם תראו, גם הילדים שלכם, שמתרגשים מכל עפעוף של אדון זדון ושכמותו – ייהנו עד מאד מאד. וכמובן, לא פחות חשוב – גם אתם. אז קדימה, צאו אל עולם תרבותי סוער, עצמתי ומרגש, ותיהנו מזמן איכות אמיתי, כזה שנשאר אחר כך ומהדהד כל הדרך.

כל הקונצרטים מתקיימים במוזיאון תל אביב לאמנות, שד' שאול המלך 27 ת"א, מתחילים ב- 17:00 או ב- 18:30.

** מחיר מיוחד למנויי מרמלדה – 50% הנחה על המנוי השני. כלומר – מנוי ילד 420 ש"ח ומנוי מלווה – 210 ש"ח. עד חמישה תשלומים.

בנוסף, כל הרוכש מנוי לסדרה יקבל במתנה כרטיס זוגי להרצאה אחת של פרופ' עמוס רולידר בנושא הורות ( מועדי ההרצאות 6 ו-13 בפברואר 2012 בשעה 20:00 במוזיאון ת"א לאמנות )

לפרטים נוספים ורכישת מנוי: התזמורת הקאמרית הישראלית מחלקת המנויים
03-5188845 שלוחה 5.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה