24 ביולי, 2007

זכרוינעס מבית סבא

הרהיטים היפים והיידישאיים של ליאת קירס יאפסנו בשמחה את כל הצטעלאך והשמונצעס שלכם

אחרי ארוחת צהריים קלילה, חשבנו לצ'פר את עצמנו בשיטוט צפוף ודחוס של צהרי שישי רותח בנחלת בנימין. כיף כזה. בפינת רחוב רמב"ם נתקלנו בדוכן שמתמחה ברהיטי עץ קטנים שאף פעם לא ראינו. אפילו שמסביב יש כל כך הרבה דוכני אמנות מסקרנים, הדוכן הזה מתבלט מעל כולם בזכות צבעי פסטל רעננים והרבה הומור עצמי.

אפשר למצוא שם תיבת דואר אדומה כמו פעם, או קופסת מתכונים, ועליהם מונצחים מיטב הביטויים היידישאיים. רק שם תוכלו למצוא למשל לוח מגנטי ועליו הכתובת "צאטלעך", ארונית ל-"שליסעלעך", מעמד עיתונים שקורא "לעצטע נייעס", מתלה לבגדים שמכריז, ממש כמו סבתא, על הבגדים שתלויים עליו "שמאטעס" והיציאה המצחיקה מכולן (תרתי משמע)- "א גרויסע יציע" על גבי מתקן לנייר טואלט.

האשה שעומדת מאחורי העבודות שופעות ההומור הללו היא ליאת המתוקה, שמתחזקת את העניינים כבר 7 שנים, ותמיד מייצרת עוד ועוד עבודות עם עוד ועוד שמות מקוריים, אבל עדיין לא מצאה שם לעסק. רעיונות יתקבלו בברכה בכל שלישי ושישי בנחלה. תודה.

לוח מגנטי ל'צאטעלך' – 75 ש"ח, ארונית 'שליסעלעך' – 130 ש"ח, מתקן לנייר טואלט 'א גרויסע יציע' – 100 ש"ח
*שימו לב – לאחרונה עבר הדוכן מנחלת בנימין לחנות "רמב"ם 10" (קואופרטיב של מס' אומנים), ברחוב רמב"ם 10, רעננה. לפרטים נוספים –  www.myboydem.co.il
, טל': 054-2462400 (ליאת קירס)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה